پیشنهاد فرادرس

ساخت یک اپلیکیشن واقعی با Kinect

دسته بندی ها: آموزش های پلورال سایت (Pluralsight) ، آموزش ساخت بازی

ساخت-یک-اپلیکیشن-واقعی-با-kinect

کینکت (Kinect) نام محصول جدید مایکروسافت است،که برای کنسول XBOX۳۶۰ ساخته شده .این محصول به شما یک آزادی بیش از حد انتظار را می دهد، شما می توانید با آن بدون استفاده از هر گونه GamePad (دسته) کاراکتر بازی خود را کنترل کنید، Kinect به زبان ساده یک مغز هوشمند برای کنسول شماست. شما را قادر می سازد تا با کنسول خود ارتباط برقرار کنید، با آن صحبت کنید، کنسولتان از طریق Kinect شما را می شناسد و به شما خوش آمد می گوید،کینکت بر پایه فن آوری نرم افزاری پایه گذاری شده که به صورت انحصاری توسط کمپانی Rare یکی از زیر شاخه های استودیو های بازی سازی مایکروسافت نوشته شده و مجهز به فن آوری دوربین مسطح می باشد که اطلاعات و تصاویر سه بعدی را به صورت ممتد به وسیله دوربین مادون قرمز ارائه می دهد. این سیستم اسکنر سه بعدی، که به نام کدگذاری رمزدار شناخته می شود تصاویر سه بعدی را به کار می گیرد.

در این دوره آموزشی چگونگی استفاده از Kinect و Kinect SDK برای ساخت یک نرم افزار واقعی آموزش داده می شود. استفاده از دوربین های رنگی وتشخیص عمق  Kinect و استفاده از حرکات و اشارات و دستورات صوتی برای کنترل نرم افزار نیز در دوره مطرح شده است.

این مجموعه آموزشی(Building a Real Application With Kinect) دارای سطح متوسط و مدت زمان 2 ساعت و 41 دقیقه است.و محصول PluralSight می باشد.

خلاصه سر فصل های این مجموعه:

  • ورژن Kinect
  • راه اندازی SDK
  • Kinect Explorer
  • ایجاد پروژه های Windows Forms
  • اتصال به Kinect
  • اضافه کردن Status
  • نسخه راه اندازی WPF
  • طراحی UI
  • داده های Kinect RGB
  • ایجاد یک Bitmap
  • ایجاد یک ویدئو
  • رسم شکل
  • تست نقشه برداری
  • بهبود نقشه برداری
  • نگاشت مختصات
  • نصب SDK
  • دستور زبان
  • شناخت رنگ ها
  • دستور زبان XML
  • و...

لیست سرفصل های لاتین مجموعه:

	Meet The Kinect	 		
Introduction	 		
Who This Course Is For	 		
What We'll Be Building	 		
Course Overview	 		
Kinect Versions	 		
Hardware Overview	 		
Color Camera	 		
IR Emitter	 		
Microphone Array	 		
Title Motor	 		
Setting Up The Kinect	 		
Installing The SDK	 		
Plugging In The Kinect	 		
The Kinect Toolkit	 		
Kinect Explorer	 		
Technology Choices	 		
Creating The Windows Forms Project	 		
Connecting To The Kinect	 		
Adding Status	 		
WPF Version Setup	 		
Up Next	 		
	Capturing Image Data	 		
Introduction	 		
What We'll Be Building	 		
Breaking It Down	 		
Kinect Camera Basics	 		
Designing The UI	 		
Taking a Picture	 		
Testing Taking Pictures	 		
Images And Bitmaps	 		
Kinect RGB Data	 		
Creating a Bitmap	 		
Creating Video	 		
The Easy Way	 		
Image Effects	 		
Adding Grayscale	 		
Drawing a Shape	 		
Testing Drawing Shapes	 		
Up Next	 		
Capturing Depth Data	 		
Introduction	 		
What We'll Be Building	 		
Breaking It Down	 		
Kinect Depth Data Basics	 		
Depth Stream Data	 		
	Capturing Depth Data	 		
Detecting Humans	 		
Testing Human Recognition	 		
Near Mode	 		
How Depth Detection Works	 		
Getting All Frames	 		
Colorizing Pixels On Depth	 		
The Alignment Problem	 		
Mapping Depth To Color	 		
Testing Mapping	 		
Improving The Mapping	 		
Up Next	 		
	Tracking Gestures	 		
Introduction	 		
What We'll Be Building	 		
Breaking It Down	 		
Skeleton Stream Basics	 		
Tracking The Stream	 		
Testing Hand Tracking	 		
Mapping The Coordinates	 		
Drawing On The Screen	 		
Fixing The Position	 		
How Skeleton Tracking Works	 		
Tracking a Chop	 		
Detecting a Chop	 		
Continuing A Chop	 		
Completing The Chop	 		
Testing Chopping	 		
Finishing Up	 		
Final Test	 		
Up Next	 		
	Adding Audio Commands	 		
Introduction	 		
What We'll Be Building	 		
Breaking It Down	 		
Kinect Audio Basics	 		
Installing The SDK	 		
Getting The Kinect Recognizer	 		
Simple Audio Test	 		
Testing	 		
Grammars	 		
Recognizing Colors	 		
Implementing Colored Shapes	 		
Adding Shape Grammar	 		
Making Shapes	 		
Testing Shapes	 		
XML Grammar	 		
Stop Command	 		
Next Steps	 		
The End

حجم فایل:363MB

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Pluralsight Building a Real Application With Kinect

پیشنهاد فرادرس