پیشنهاد فرادرس

مبانی برند تجاری

دسته بندی ها: آموزش های TreeHouse ، آموزش تجارت الکترونیک

مبانی-برند-تجاری

یک نام تجاری(اصطلاح حقوقی بکار رفته برای Brand) یک نام ، اصطلاح ، علامت ، نشان یا طرح یا ترکیبی از این هاست که برای شناسایی کالاها یا خدمات فروشنده یا گروهی از فروشندگان و متمایز کردن این کالاها یا خدمات رقبا به کار می رود ." به طور خلاصه نام تجاری سبب شناسایی فروشنده یا سازنده می شود. یک نام تجاری در حقیقت تعهد دائمی یک فروشنده برای ارائه مجموعه ای از ویژگی ها ، مزایا و خدمات خاصی به خریداران است.

در این دوره آموزشی از موسسه Treehouse با برند تجاری و خصوصیات آن آشنا می شوید.

سرفصل های دوره آموزشی:

  • برندهای تجاری چیست؟
  • مفهموم ارزش چیست؟
  • چرا از برندهای تجاری استفاده می کنیم ؟
  • نقد و بررسی برندهای تجاری

لیست سرفصل های دوره آموزشی:

In this course, we’ll take an in-depth look at the brand identity design process: from planning, strategizing and research, all the way through design and finalizing the project. We’ll also explore what exactly makes a brand image and why process is so important.

Branding can be challenging, but with preparation and expectations, we can create amazing work and continue to hone in on what generates the best results.

By the end of this course, you will have the tools and knowledge to create meaningful and comprehensive brand identities.

Introduction to Brand Identity

This stage is an introduction to the course. We will consider the branding process through the lens of a journalist: the who, what, when, where, why and hows of branding.

1:54 The Five Ws and an H

3:40 What is Branding?

1:58 What is the Value?

1:37 Why branding?

1:39 Who Brands?

6 questions Introduction to Brand Identity Review

عنوان دوره: TeamTreeHouse - Brand Identity Basics حجم فایل: 314MB

Treehouse Brand Identity Basics

پیشنهاد فرادرس