هر کسی که علاقه مند به یادگیری اصول برنامه نویسی با استفاده از پایتون است این دوره برای وی مناسب می باشد. بر خلاف روش معمول برای آموزش زبان برنامه نویسی که هر  ویژگی را بر بخش به بخش پوشش می دهد، این دوره بیشتر شبیه کلاس آشپزی است. هنگام تماشای ویدئو، می توانید تمام مواردی را که در یک نوت بوک تعاملی نمایش داده شده است، دنبال کنید و اجرا کنید، بسیار شبیه به اینکه یک ویدیو پخت و پز را در آشپزخانه خود تماشا می کنید.

سرفصل ها:

  • مقدمه
  • معرفی دوره
  • درس 1: راه اندازی
  • اهداف یادگیری (یا موضوعات)
  • 1.1 نصب
  • 1.2 این نوت بوک Jupyter است
  • 1.3 کارخانه کامل pie
  • درس 2: دستورالعمل – متن پردازش پایتون
  • اهداف یادگیری (یا موضوعات)
  • 2.1 همه چیز با یک دستور شروع می شود
  • 2.2 متن را برروی قسمتها قرار دهید
  • 2.3 مخلوط DRY برای خودتان تکرار نکنید
  • 2.4 تفکیک دستور العمل
  • 2.5 همه این کارها را به توابع تبدیل می کند
  • 2.6 یک تابع برای انجام همه کارها
  • درس 3: مواد لازم- انواع پایه پایتون (رشته، int، decimal، tuple، لیست ها)
  • اهداف یادگیری (یا موضوعات)
  • 3.1 مواد لازم چیست؟ نوع چیست؟
  • 3.2 نوع تعریف شده توسط کاربر
  • 3.3 ذخیره سازی مقادیر مواد لازم
  • 3.4 چه نوع؟
  • ادغام همه باهم
  • درس 4: مخلوط مواد لازم – دیکشنری های پایتون
  • اهداف یادگیری (یا موضوعات)
  • 4.1 ورود به سیستم و کنترل
  • 4.2 با پر کردن شروع کنید
  • 4.3 نکات مربوط به dict ها
  • 4.4 کد قابل استفاده مجدد
  • ادغام همه باهم
  • 4.6 استفاده مجدد کد
  • درس 5: پخت! – توابع پایتون
  • اهداف یادگیری (یا موضوعات)
  • 5.1 توابع
  • 5.2 تابع آن را بپزید!
  • 5.3 معرفی مختصر پارامترها و آرگومان ها
  • 5.4 Arguments در آشپزخانه
  • درس 6: بسیاری از انواع pie- کلاس های پایتون
  • اهداف یادگیری (یا موضوعات)
  • 6.1 ایجاد کلاس پای
  • 6.2 انواع مختلف پای
  • 6.31 ترکیبی از قابلیت برای ایجاد پای- قسمت 1
  • 6.32 ترکیبی از قابلیت برای ایجاد پای – قسمت 2
  • 6.4 مخلوط کردن بسیاری از پای ها
  • درس 7: کارخانه پای- پایتون شی گرا
  • اهداف یادگیری (یا موضوعات)
  • 7.1 خواندن اسناد API برای Factory Conveyor Belt
  • 7.2 ایجاد فراخوانی
  • 7.3 استفاده از سرور mock
  • 7.4  اجرا
  • 7.5 ایجاد فراخوانی های بیشتر و قرار دادن همه آنها با یکدیگر
  • درس 8: فروشگاه پای – طراحی ویژوال های UX/UI
  • اهداف یادگیری (یا موضوعات)
  • 8.1 اتصال یک رابط کاربری
  • 8.2 ایجاد کد مشتری
  • 8.3 ایجاد یک سرور ساده
  • 8.4 مونتاژ کارخانه کامل پای
  • خلاصه