آموزش Adobe Connect

معرفی Adobe Connect

AdobeConnect یک ابزار همکاری است که شامل کنفرانس های ویدئویی، به اشتراک گذاری برنامه، رای گیری زنده، چت، وایت برد و سخنرانی ها می باشد. شما می توانید دسکتاپ خود را برای میزبانی کنفرانس های زنده و همزمان با گروه های کوچکی یا بزرگ استفاده کنید.

با استفاده از Adobe Connect، شما و سایر شرکت کنندگان در جلسه می توانند به یک جلسه زنده و آنلاین در هر نقطه از جهان بپیوندند، تا زمانی که یک مرورگر، افزونه فلش پلیر و یک اتصال به اینترنت داشته باشید. یک جلسه می تواند به اندازه دو یا چندصد نفر شرکت کننده داشته باشد.

اتاق جلسه یک برنامه آنلاین است که شما با استفاده از مرورگر وب خود برای پیوند به یک URL خاص پیوسته اید. یک اتاق جلسه Adobe Connect قبل از زمان جلسه برنامه ریزی شده وجود دارد و پس از زمان جلسه برنامه ریزی شده، همچنان ادامه دارد. اتاق جلسه را می توان بارها و بارها استفاده کرد. میزبان میتواند جلسه اتاق را بین جلسات برنامه ریزی شده باز یا بسته کند. اگر اتاق جلسه بین جلسات باز باشد، می توانید در هر زمان برای مشاهده محتوا یا ملاقات با سایر اعضای گروه وارد اتاق شوید.

کاربرد Adobe Connect

خدمات Adobe Connect توسط IT @ Johns Hopkins مستقر شده اند تا نیازهای اعضای جامعه ی جان هاپکینز را که مایل به استفاده از کنفرانس های وب هستند را در نظر بگیرد:

  • برگزاری کلاس درس برای استادان مانند تدریس آنلاین، ساعت کاری آنلاین
  • جلسات ویژه و همکاری
  • آموزش و توسعه حرفه ای

ویژگی های Adobe Connect

  • استفاده از مجموعه گسترده ای از قابلیت های همکاری که قابلیت های غنی را ارائه می دهند، مانند مدیریت شرکت کنندگان، سند و اشتراک گذاری روی صفحه، یادداشت ها، ویدیو، تخته سفید، نظرسنجی، Q & A و غیره
  • ایجاد محتوای جذاب با چندرسانه ای غنی، نمایش های متحرک، فید های صوتی و تصویری
  • اضافه کردن کنفرانس ویدئویی با کیفیت بالا با مشارکت ویدیویی زنده از شرکت کننده گان جلسه
  • استفاده از چندین اتاق فرار برای تمرکز بحث در پروژه های بزرگ تیم
  • ضبظ جلسات وب آنلاین
  • طرح بندی اتاق جلسه را به سرعت با استفاده از قالب های استاندارد یا سفارشی طراحی کنید
  • کنترل نقش و امتیازات شرکت کنندگان و مدیریت امتیازات شرکت کننده در زمان واقعی
  • دسترسی به جلسات تنها با یک کلیک
  • ایجاد اتاق های ملاقات مستقلی آنلاین برای کارایی و نگه داشتن کار در حال انجام
  • از کتابخانه های محتوای آنلاین استفاده کنید تا محتویات رسانه های غنی را به طور ایمن ذخیره و مدیریت کنید
  • برقراری ارتباط خصوصی با دیگر ارائه دهندگان در پشت صحنه
  • ضبط و ویرایش جلسات آنلاین
  • SSL امنیت رمزگذاری
  • کنترل مجوزهای دسترسی کاربر
  • مدیریت کاربران با سرور LDAP
  • مدیریت و ادغام خط مشی های رمز عبور Adobe Connect با نیازهای امنیتی سازمان
  • استفاده از گزینه های Hosted، On-Premise و یا Managed Service برای استقرار وب سایت های اینترنتی Adobe Connect Online خود