DigitalTutors_Designing_a_Character_for_Mobile_Games_in_ZBrush

در این آموزش تصویری با طراحی کاراکتر برای بازی موبایل در ZBrush  آشنا می شوید.
این دوره آموزشی محصول موسسه DigitalTutors است.

سرفصل های دوره:

  • سازماندهی پوشه ها
  • نحوه ایجاد basemesh
  • طراحی شخصیت های بازی
  • طراحی شبح
  • حجاری ستون فقرات
  • ایجاد استخوان های خاجی
  • طراحی قفسه سینه
  • طراحی لگن
  • طراحی بازو
  • ساخت استخوان های دست
  • ساخت استخوان های پا
  • تغییر اندازه استخوان های دست و پا
  • تجزیه و تحلیل نسبت اسکلت با هم
  • نحوه اضافه کردن لباس
  • نحوه تکمیل شخصیت
  • و…

عنوان دوره: DigitalTutors Designing a Character for Mobile Games in ZBrush
مدت زمان: 2 ساعت و 30 دقیقه
نویسنده: Daniel da Costa


توضیحات:

DigitalTutors Designing a Character for Mobile Games in ZBrush

Daniel da Costa
2h 30m


Throughout these lessons, we'll learn how to create a high poly character for mobile games using 3ds Max, Photoshop and ZBrush. We will discuss the steps required to sculpt a game character from scratch. We'll start by using 3ds Max to create a base mesh guide, then use ZBrush to start the sculpture. By the end of this tutorial, you will have a solid understanding of the workflows that are required to create a high poly model for mobile games.

Lessons in this tutorial  Tweet
Introduction and project overview
00:55
Organizing the folders
07:19
Creating our skeleton basemesh
08:45
Continuing the basemesh of the skeleton
08:41
Finishing the basic leg bones
09:11
Defining the final silhouette and proportion
08:53
Creating the skull 7 Creating the skull
12:36
Sculpting the spine
09:46
Continuing to sculpt the spine
11:25
Creating the sacrum bone
09:00
Developing the ribcage and pelvis
07:54
Defining the silhouette for the humerus bone
08:10
Continuing to sculpt the humerus bone
08:13
Creating the hand bones
08:30
Sculpting the foot bones
09:26
Exploring short bones
03:08
Analyzing the skeleton proportion
07:25
Adding clothing 18 Adding clothing
04:29
Finishing our character
06:36