پیشنهاد فرادرس

آموزش اصول آبجکت ها در جاوا

دسته بندی ها: آموزش جاوا (Java) ، آموزش های TreeHouse

جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا است. به معنای واقعی کلمه، همه چیزهایی که با آن تعامل دارید، یک آبجکت است، بنابراین درک آنها برای جاوا بسیار مهم است. در این دوره با نحوه استفاده، مدل سازی، ایجاد و بیان ایده ها با استفاده از آبجکت ها آشنا می شوید.

سرفصل:

  • تجدید نظر
  • ایجاد کلاس ها
  • ایجاد یک کلاس و زمینه
  • اصلاح کننده سطح دسترسی
  • اصلاح کنندگان دسترسی
  • متدها
  • افزودن Getter
  • Constructors
  • افزودن Constructor
  • فینال
  • استفاده از قدرت آبجکت ها
  • Constants
  • افزودن Constant
  • تغییر State
  • Properties محاسبه شده
  • Incrementing و Decrementing
  • Method Overloading
  • متدهای Overload
  • استثناها
  • مدیریت استثناها
  • ایجاد MVP
  • برنامه ریزی MVP
  • ذخیره سازی حدس
  • Tries
  • تحویل MVP
  • اعتبار سنجی و نرمال سازی ورودی کاربر
  • اعمال کد تخفیف
  • استفاده از Method Overloading
  • تعیین اینکه آیا بازی برنده شده است
  • آرایه ها و آرگومان های خط فرمان
  • جمع بندی
  • Forum
  • آرایه ها
Java Objects Course Publisher:TeamTreeHouse Author:Craig Dennis Level:Beginner

Java is an Object Oriented Programming language. Literally everything you interact with is an object, so understanding them is critical to your Java foundational base.
In this course, we will learn how to create, use and express ideas using objects.
About this Course
Java is an Object Oriented Programming language. Literally everything you interact with is an object, so understanding them is critical to your Java foundational base.
In this course, we will learn how to create, use and express ideas using objects.Meet Objects
Learn how to create, model and use objects.
12 steps
Welcome Back
8:27
Refresher
5 questions
Creating Classes
9:58
Create a class and field
2 objectives
Access Level Modifiers
3:55
Access Modifiers
1 objective
Methods
6:58
Add a Getter
1 objective
Constructors
8:00
Add a Constructor
3 objectives
Final
6:07
Final
3 questions
Harnessing the Power of Objects
Let's delve deeper into objects! Learn about ways to default values using method signatures. Use constants to express globally common state. Create exceptions to let callers know when they've misused your object
13 steps
Constants
7:23
Add a Constant
1 objective
Filling the Dispenser
7:17
Changing State
2 objectives
Abstraction at Play
8:34
Computed Properties
2 objectives
Incrementing and Decrementing
8:28
Increment and Decrement
3 objectives
Method Overloading
8:00
Overload Methods
2 objectives
Exceptions
7:22
Throwing Exceptions
1 objective
Handling Exceptions
1 objective
Creating the MVP
We will use the new skills you just gained to create a Minimum Viable Product or MVP for the classic word game Hangman. Let's walk talk through some common development practices you will most likely encounter.
12 steps
Planning the MVP
4:54
Review Creating the MVP
3 questions
Getting Started
4:36
Review Separation of Concerns
2 questions
Storing Guesses
9:45
Scrabble Tiles
2 objectives
Prompting for Guesses
9:19
Conference Registration Assistant
1 objective
Current Progress
8:22
Counting Scrabble Tiles
2 objectives
Remaining Tries
7:04
Remaining Characters
2 objectives
Delivering the MVP
Let's wrap up the remaining tasks required to get our Hangman app out the door. Let's add some validation!
10 steps
Exceptions
8:16
Validating and Normalizing User Input
13:17
Applying a Discount Code
2 objectives
Using Method Overloading
4:21
Determining If the Game is Won
8:09
Dunk tank
1 question
Arrays and Command Line Arguments
5:34
Wrapping Up
1:16
Forum
4 objectives
Review Arrays
4 questions

پیشنهاد فرادرس

لینک های دانلود حجم فایل: 697.0MB TeamTreeHouse Java Objects Course_git.ir.rar
captcha