در این دوره با ایجاد برد مدار چاپی سفارشی یا PCB در Arduino، افزایش مهارت های طراحی PCB، بالابردن مهارت های طراحی Altium، ایجاد کتابخانه کامپوننت خود برای ایجاد کامپوننت مورد نیاز، افزودن مدل های سه بعدی به کامپوننت، ایجاد مجدد Arduino Nano Schematic در Altium designer، کامپوننت های سیم کشی در view Schematic، انتقال schematic به PCB view، اصلاح طراحی ها و حذف خطاهای طراحی قبل از ارسال به سازنده، ایجاد فایل های Gerber، صرفه جویی در زمان در طراحی، معرفی board shapeOnce و غیره آشنا می شوید.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • معرفی و شروع کار با Altium Designer
  • دانلود و نصب Altium
  • مجوز Altium
  • رابط کاربری Altium
  • دلایل یادگیری طراحی PCB
  • اصطلاحات و مبانی طراحی PCB
  • ایجاد کتابخانه های کامپوننت
  • ایجاد Atmega – بخش 1 – نماد کامپوننت
  • ایجاد Atmega – بخش 2 – PCB Footprint
  • ایجاد دیودها در کتابخانه Altium Design Component (اختیاری)
  • ایجاد هدر (اختیاری)
  • اضافه کردن بدن 3D به کامپوننت ها
  • یافتن کتابخانه های Altium Designer
  • طراحی Schematic
  • جایگذاری کامپوننت در  Schematic View
  • نوشتن Schematics و استفاده از Net Labels – بخش 1
  • نوشتن Schematics و استفاده از Net Labels – بخش 2
  • میانبرهای کیبورد Altium
  • نوشتن Schematics و استفاده از Net Labels – بخش 3
  • حاشیه نویسی Designators و پروژه کامپایل
  • تعریف Board Shape
  • مسیریابی و مسیریابی خودکار
  • حذف خطاها و بررسی قوانین طراحی قسمت 1
  • حذف خطاها و بررسی قوانین طراحی قسمت 2
  • حذف خطاها و بررسی قوانین طراحی قسمت 3
  • ایجاد  فایل ها برای تولید کنندگان
  • و غیره