تبلیغات

ساخت کاراکترهای فیلم و انیمیشن Morph در NUKE

دسته بندی ها: نرم افزار ها ، آموزش های Digital Tutors ، آموزش نیوک (Nuke)

digitaltutors-moving-character-morphs-in-nuke

در این دوره ی آموزشی با Morph در NUKE آشنا می شوید و سپس یاد می گیرید که چگونه برای کاراکترهای فیلم و یا انیمیشن ها Morph ایجاد کرده و با آن ها کار کنید. همچنین ویرایش و جابجایی Morph ها را در قالب پروژه محور به خوبی یاد می گیرید.

این دوره آموزشی محصول موسسه DigitalTutors است.

سرفصل های این دوره:

  • بررسی صحنه در NUKE
  • استفاده از تطابق رنگ بین اهداف جلوه های ویژه گرافیکی
  • رنگ مطابق با کلاه
  • پیاده سازی تبدیل گره
  • استفاده از یک GridWarp در مطابقت با خطوط شانه
  • زمانسنجی مجدد با استفاده از عکس های Oflow
  • پیگیری ناحیه یقه
  • بازآفرینی منطقه یقه
  • نقاشی ناحیه یقه
  • اضافه کردن دانه به منطقه یقه
  • از بین بردن پلک زدن در چشم
  • Finessing اصلاح پلک زدن چشم
  • تطبیق رنگ برای صفحه اصلی
  • پیگیری ناحیه شانه
  • Gridwarping شانه پایین
  • مقدمه ای بر ابزار Warp زبانه دار
  • اضافه کردن خط نقطه گذرهای مکعبی
  • مواد و روش ها کنتراست
  • متحرک سازی قاب جلوه های ویژه گرافیکی
  • Finessing منطقه مویی
  • ترفند نهایی
  • اضافه کردن یک پس زمینه و بررسی نهایی
  • و...

عنوان دوره: DigitalTutors Moving Character Morphs in NUKE

مدت دوره: 2 ساعت و 53 دقیقه

نویسنده: Matt Skonickiتوضیحات:

http://www.digitaltutors.com/tutorial/2434-Moving-Character-Morphs-in-NUKE
DigitalTutors Moving Character Morphs in NUKE

Matt Skonicki 2h 53m

In this NUKE tutorial we will learn how to create a morph in NUKE using two moving plate shots. We'll spend a good portion of the course doctoring up our shot to get a good silhouette and timing continuity between the two characters in the morph. By the end of this course, you will be able to create your own moving character morph.

1Introduction and project overview Watch it now 00:55 2Examining the Scene in NUKE 02:56 3Using Color Matching Between Morph Targets 06:19 4Color Matching the Hats 02:04 5Implementing a Transform Node 02:32 6Using a GridWarp to Match the Shoulder Lines 04:54 7Retiming the Shots Using Oflow 11:15 8Planar Tracking the Collar Area 03:37 9Recreating the Collar Area 02:00 10Painting the Collar Area 04:46 11Adding Grain to the Collar Area 02:12 12Removing the Blink in the Eye 11:49 13Finessing the Blinking Eye Correction 10:48 14Color Matching to Original Plate 08:58 15Planar Tracking the Shoulder Area 06:49 16Gridwarping the Shoulder Down 09:59 17Rebuilding the Chin of the Character 08:32 18Rebuilding the Neck of the Character 07:02 19Introduction to the Spline Warp Tool 03:48 20Adding Edge Splines 06:58 21Contrast Methods of Edge Splines 05:40 22Aligning the Edge Splines on the A Side 08:25 23Animating a Still Frame Morph 07:16 24Introduction to Correspondence Points 07:07 25Adding and Modifying Our Splines 07:37 26Finessing the Hairline Area 03:02 27Animating Our Splines on the B Spline 07:23 28Animating Our Splines on the A Spline 01:04 29Final Tweaks on the Splines 05:46 30Adding a background and Final Review 01:58

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
DigitalTutors Moving Character Morphs in NUKE

پیشنهاد فرادرس