مطالب پیشنهادی از سراسر وب

آموزش پیشرفته تبلیغات در فیسبوک

دسته بندی ها: بازاریابی فیسبوک (Facebook Marketing) ، آموزش بازاریابی رسانه های اجتماعی (Social Media Marketing) ، آموزش بازاریابی ، بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) ، بازاریابی اینترنتی ، آموزش های لینکدین (LinkedIn) ، آموزش گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)

تبلیغات خود را از متوسط به سطح استثنایی ببرید. بیاموزید که چگونه قدرتمندترین ابزارها را در فیس بوک برای بهبود عملکرد تبلیغات، بهینه سازی هزینه و به دست آوردن نتایج واقعی به کار بگیرید.

کارشناس بازاریابی رسانه های اجتماعی، Megan Adams مجموعه جدیدی از تکنیک‌های پیشرفته و صرفه جو در زمان را برای بازاریابان و صاحبان مشاغل کوچک به اشتراک می گذارد.
او می آموزد چگونه می توانید تبلیغات سفارشی ایجاد کنید و تغییرات گسترده ای در زمینه کمپین ایجاد کرده و از pixel فیس بوک برای تبدیل و ردیابی مخاطبان استفاده کنید، بنابراین می توانید ببینید چه کسی با صفحه یا وب سایت برند شما تعامل داشته است.

همچنین، می آموزید چگونه از مخاطبان سفارشی و ظاهری برای هدف قرار دادن مشتریان مهم و گسترش دسترسی خود استفاده کنید. و در آخر او نکاتی درباره تفکیک تبلیغات آزمایشی برای انتخاب بالاترین طراحی کارا و هدف یابی مجدد و بازاریابی مجدد بازدید کنندگان گذشته را فاش می کند.

جمع بندی

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Advertising on Facebook: Advanced Publisher:Linkedin Author:Megan Adams Duration:1h 49m 51s Level:Advanced

Take your ads from average to exceptional. Learn how to leverage the most powerful tools in Facebook to improve ad performance, optimize spending, and get real results. Social media marketing expert Megan Adams shares a new set of advanced, time-saving techniques for marketers and small business owners alike. She shows how to create custom ads and make campaign-wide changes quickly and use the Facebook pixel for conversion and audience tracking, so you can see who has interacted with your brand's page or website. Plus, learn how to create custom and lookalike audiences to target important customers and expand your reach. Last but not least, Megan reveals tips for split testing ads to choose the highest performing design, and retargeting and remarketing to past visitors.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس