آموزش پیشنهادی فرادرس

تبلیغات در Pinterest

دسته بندی ها: آموزش بازاریابی پینترست (Pinterest) ، آموزش های لینکدین (LinkedIn) ، آموزش بازاریابی

در حال حاضر محل استقبال مخاطب هدف فعّال و پیگیر است. البته با معرفی pins تبلیغاتی، Pinterest درزمره تبدیل شدن به یک پلتفرم تبلیغاتی دیجیتال قرار گرفته است. pins تبلیغاتی تقریباً شبیه به همان pins معمولی است-و از آن جایی که دائمی هستند، مدت ها بعداز اینکه کمپین شما به پایان رسید هم حضور خواهند داشت. در این دوره، مدرس Anson Alexander نکات و ترفندهایی را برای ساختن pins مؤثر و جذاب و موفقیت کمپین را در Pinterest به شما آموزش می دهد. در ابتدا، مدرس نحوه ساخت یک اکانت بیزینس و پست اولین pins ارتقاء یافته را به شما نشان می دهد. سپس، او نشان می دهد که چگونه کمپین بسازید، اهداف تعیین کنید، و مخاطب، زمان بندی و بودجه خود را مشخص کنید. در انتها، ابزار تجزیه و تحلیل برای ردیابی معیارها و انتقال مسیر و بهبود عملکرد آینده شما در Pinterest را بررسی می کند. 

معرفی دوره

نتیجه گیری

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Linkedin Advertising on Pinterest Author:Anson Alexander Duration:0:59:18 Level:INTERMEDIATE

It's already home to a sought-after and active target audience. But with the introduction of promoted pins, Pinterest is becoming a digital advertising platform to reckon with. Promoted pins look almost identical to regular pins—and because they are perpetual, they continue to engage long after your campaign has ended. In this course, Anson Alexander provides tips and tricks for creating effective, engaging pins and winning campaigns on Pinterest. First, Anson shows how to create a business account on Pinterest and post your first promoted pin. Then, he demonstrates how to create campaigns, set goals, and specify your target, schedule, and budget. Finally, Anson reviews the analytics tools in Pinterest for tracking your metrics and conversions—and optimizing future performance.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس