مطالب پیشنهادی از سراسر وب

آموزش اساسی توسعه اندروید - بخش 1: اولین برنامه شما

دسته بندی ها: آموزش برنامه نویسی اندروید (Android) ، برنامه نویسی موبایل ، آموزش های لینکدین (LinkedIn)

اندروید محبوب ترین سیستم عامل موبایل در جهان است که 85 درصد از سهم بازار جهانی را در اختیار دارد. این باعث می شود اندروید به عنوان نقطه شروع طبیعی برای توسعه دهندگان برنامه های جدید باشد. این سری از دوره ها، اصول لازم برای توسعه، طراحی، مدیریت و توزیع یک برنامه محلی اندروید را با استفاده از زبان برنامه نویسی Kotlin و Android SDK آموزش می دهد.

بخش 1 شامل تنظیم محیط توسعه شما - در Mac یا Windows - از جمله Android Studio و دستگاه های فیزیکی یا مجازی مورد نیاز برای تست است. مدرس دوره Annyce Davis، سپس ساختار یک برنامه معمول اندروید و همچنین فایل های ساخت، وابستگی ها (کد خارجی و کتابخانه های مورد استفاده در پروژه شما) و کامپوننت های پیش ساخته موجود از ارائه دهندگان شخص ثالث مانند Jetpack را بررسی می کند. در فصل چهارم، وی به توسعه فعال می پردازد و نشان می دهد که چگونه صفحه های رابط کاربری خود را با استفاده از اکتیویتی ها، طرح بندی های XML و Views تعریف کنید. برای تمرین مهارت های جدید خود حتماً در طول دوره چالش ها را انجام دهید.

نتیجه گیری

فایل های تمرین exercise_files.zip
آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Linkedin Android Development Essential Training: 1 Your First App Author:Annyce Davis Duration:1:22:51 Level:BEGINNER

Android is the most popular mobile operating system in the world, holding 85% of global market share. That makes Android the natural starting point for new app developers. This series of courses teaches the basics needed to develop, design, manage, and distribute a native Android application using the Kotlin programming language and the Android SDK. Part 1 covers setting up your development environment—on Mac or Windows—including Android Studio and the physical or virtual devices you'll need for testing. Instructor Annyce Davis then explores the structure of a typical Android app as well as the build files, dependencies (external code and libraries used in your project), and prebuilt components available from third-party providers like Jetpack. In the fourth chapter, she pivots to active development, demonstrating how to define the screens of your user interface using activities, XML layouts, and Views. Make sure to take the challenges throughout the course to practice your new skills.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس