مطالب پیشنهادی از سراسر وب

آموزش برقرار کردن رابطه خوب با مشتریان

دسته بندی ها: آموزش کسب و کار (Business) ، آموزش های لینکدین (LinkedIn)

آیا می خواهید هر بار که با یک مشتری ارتباط برقرار می کنید، خودتان را برای موفقیت آماده کنید؟ تلاش کنید تا با فرد طرف صحبتتان رابطه ی صادقانه و انسانی برقرار کنید. در این دوره، مربی Myra Golden به نمایندگان خدمات مشتریان کمک می کند تا، با برقرار کردن رابطه دوستانه در ثانیه های اول تعامل با مشتریان، به این هدف دست پیدا کنند. Myra تکنیک های ساده ای را به اشتراک می گذارد که به شما کمک کند طوری گفتگو را شروع کنید که مشتری احساس راحتی و احترام کند و حس کند که به حرف او گوش می کنید. یاد می گیرید چطور با پذیرفتن خواسته ی مشتری و همگام شدن با حرف ها و احساسات او، گفتگو را ادامه دهید. به علاوه، تکنیک هایی یاد می گیرید که به شما کمک می کند تا در شرایط خواصی، مثل گفتگو ها، ایمیل ها و موقعیت هایی که باید خبر بدی بدهید، ارتباط دوستانه ایجاد کنید.

1.راه های ساده برای برقراری رابط دوستانه با مشتریان

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Linkedin Building Rapport with Customers Author:Myra Golden Duration:0:27:04 Level:GENERAL

Want to set yourself up for success each time you interact with a customer? Take steps to establish a genuine, human connection with the person you're speaking with. In this course, instructor Myra Golden helps customer service reps accomplish this by stepping through how to establish rapport within the first few seconds of a customer service interaction. Myra shares simple techniques that can help you kick off a conversation in a way that makes your customers feel respected, listened to, and at ease. Learn how to keep the conversation flowing by yielding to customers and pacing their words and expressions. Plus, discover techniques that can help you build rapport in specific situations, including chat interactions, emails, and circumstances in which you need to deliver bad news.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس