مطالب پیشنهادی از سراسر وب

آموزش محاسبه ارزش و بازده سرمایه گذاری سرویس مشتری

دسته بندی ها: آموزش کسب و کار (Business) ، آموزش های لینکدین (LinkedIn)

درک ارزش سرویس به مشتری و توانایی سنجش این ارزش، شما را قادر می سازد تا بازده سرمایه گذاری (ROI) را برای سازمان خود نشان دهید. بیاموزید که چگونه ارزش سرویس مشتری را تعیین کنید و سپس متدهایی که در محیط منحصر به فرد شما استفاده می شوند را به صورت عمیق بررسی کنید. این دوره به منظور ارائه دیدگاهی در مورد این موضوع چند وجهی و مجهز کردن شما و تیمتان جهت تصمیم گیری مناسب برای مشتریان و سازمان شما فراهم شده است.

نتیجه

فایل های تمرین Ex_Files_Value_ROI_Customer_Service.zip

ترجمه با ویدابیا

ترجمه فارسی این دوره آموزشی رو همین الان از ویدابیا سفارش بده الان سفارش بده
آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Linkedin Calculating the Value and ROI of Customer Service Author:Brad Cleveland Duration:1:12:12 Level:ADVANCED

Understanding the value of customer service, and being able to measure that value, will empower you to demonstrate return on investment (ROI) for your organization. Learn how to quantify the value of customer service, then dive into methods that apply to your unique environment. This course is designed to provide a perspective on this multifaceted topic and equip you and your team to make decisions that are right for your customers and your organization.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس