مطالب پیشنهادی از سراسر وب

آموزش خدمات مشتری در اولین کار خرده فروشی شما

دسته بندی ها: آموزش کسب و کار (Business) ، آموزش های لینکدین (LinkedIn)

شما اولین کار اول خود را در خرده فروشی به دست آوردید. حتی اگر هدف شما فقط کسب پول اضافی باشد، یادگیری آنچه برای موفقیت در کار جدید شما لازم است نه تنها در کوتاه مدت برای شما سودمند خواهد بود، بلکه می تواند شما را به عادت های کاری نیز مجهز کند که برای بقیه حرفه های شما سودمند خواهد بود. در این دوره، David Brownlee، متخصص خدمات مشتری - مدرس Rock Star Customer Service - تکنیکی را به اشتراک می گذارد که می تواند به شما در ارائه مداوم خدمات مشتری درجه یک در کار جدید خرده فروشی شما کمک کند. مدرس، توضیح می دهد که چگونه می توانید لحن مناسب را با ارائه یک خوش آمد گویی در سطح جهانی و همچنین چگونگی کسب اطمینان از این که مشتریانی که در انتظار هستند یا هم اکنون آشفته هستند، در پایان به تجربه ای مثبت دست می یابند. همچنین، یاد بگیرید که چگونه از طریق برقراری ارتباط مثبت بتوانید روحیه و بهره وری خود را تقویت کنید.

 

1. مزایای ارائه خدمات مشتری خرده فروشی درجه یک

2. چگونه می توان یک احساس اولیه خوب را در مشتریان ایجاد کرد؟

4. چگونه می توان مشتری های خرده فروشی در انتظار را خوشحال نگه داشت

5. پنج قدم آسان برای ارائه خدمات عالی مشتری در هر زمان

6. تشریفات روزمره که باعث ایجاد نگرش مثبت در محل کار می شوند

نتیجه

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Linkedin Customer Service at Your First Retail Job Author:David Brownlee Duration:0:23:59 Level:BEGINNER

You just landed your very first job in retail. Even if your aim is just to make some extra cash, learning what it takes to succeed in your new gig can not only benefit you in the short term—it can also equip you with work habits that will benefit you for the rest of your career. In this course, customer service expert David Brownlee—the author of Rock Star Customer Service—shares techniques that can help you consistently deliver top-notch customer service in your new retail job. David explains how to set the right tone by delivering a world-class greeting, as well as how to ensure that customers who are stuck waiting—or are already upset—end up having a positive experience. Plus, lean how to boost your morale and productivity through the power of positive communication.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس