مطالب پیشنهادی از سراسر وب

سرویس مشتری: فراخوانی استراتژی های کنترل

دسته بندی ها: آموزش کسب و کار (Business) ، آموزش های لینکدین (LinkedIn)

فراخوانی های سرویش مشتری گاهی می توانند از کنترل خارج شوند. فراخوانی های فرافکن و پریشان وقت و انرژی را از سایر مشتریان و تسک ها می گیرند. اینجاست که فراخوانی استراتژی های کاربردی کنترل به کار می آیند. به مدرس سرویس مشتری Myra Golden بپیوندید او دلایل از دست دادن کنترل مشتری را توضیح می دهد و استراتژی های ساده ای را برای به دست آوردن کنترل مجدد معرفی می کند. بیاموزید که چگونه از یک پاسخ محدود استفاده کنید، با سؤالات بسته کنترل را به دست بگیرید، از رو خود در یک مکالمه بد دفاع کنید و مدیریت فراخوانی کنش گرایانه را تمرین کنید تا مشتریان احساس شنیده شدن کنند. شما دوره را با انواع نکات عملی ترک خواهید کرد تا فراخوانی های تلفنی طولانی و مشکل ساز را به تعاملات مودبانه و کارآمد تبدیل کنید.

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Linkedin Customer Service: Call Control Strategies Author:Myra Golden Duration:0:23:18 Level:INTERMEDIATE

Customer service calls can sometimes get out of control. Upset and overtalkative callers take time and energy away from other customers and tasks. This is where practical call-control strategies come into play. Join customer service trainer Myra Golden as she explains the reasons customer calls get out of hand, and introduces simple strategies to get you back in control. Learn how use a limited response, take control with close-ended questions, assert your way out of a bad conversation, and practice proactive call management so customers feel heard. You’ll leave the course with a variety of actionable tips to turn long, problematic phone calls into polite and efficient interactions.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس