مطالب پیشنهادی از سراسر وب

رهبری بخش خدمات مشتریان

دسته بندی ها: آموزش کسب و کار (Business) ، آموزش های لینکدین (LinkedIn)

رهبری بخش خدمات مشتریان مسئولیت هیجان انگیزی است - و هیچ وقت تا این اندازه مهم نبوده است. افزایش سریع انتظارات مشتریان، کانال های خدمت رسانی نوظهور و طبیعت چند وجهی ارئه خدمت به مشتریان تنها تعدادی از چالش هایی است که تیم خدمات مشتریان با آنها مواجه است. یاد می گیرید تا با هدف رهبری کنید، و اهدافی را انتخاب کنید که مناسب مشتریان، کارکنان، و سازمان شما است. این دوره ی عملی، روش انطباق دادن بخش خدمات مشتریان با اهداف شرکت، شناسایی و برآورده کردن انتظارات مشتریان، ساختن یک تیم درگیر و متعهد، و دریافت حمایت و منابع مورد نیازتان را پوشش می دهد. فرقی ندارد که رویکرد شما شامل خدمات حضوری، مرکز ارتباط، رسانه ی اجتماعی، خودکفا، یا هر ترکیبی از این ها باشد، این دوره ساخته شده است تا شما را به سرعت با عوامل اساسی برای موفقیت آشنا کند.

فایل های تمرین Ex_Files_CS_Leadership.zip
آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Linkedin Customer Service Leadership Author:Brad Cleveland Duration:1:12:11 Level:ADVANCED

Customer service leadership is an exciting responsibility—and it's never been more important. Fast-evolving customer expectations, emerging service channels, and the multifaceted nature of delivering service are just a few of the challenges customer service teams face. Learn to lead with intention, and set a direction that is right for your customers, employees, and organization. This practical course covers how to align customer service with company goals, identify and meet customer expectations, cultivate an engaged team, and get the support and resources you need. Whether your approach involves in-person services, contact centers, social media, self-service, or any combination, this course is designed to get you up to speed fast on the factors essential for success.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس