مطالب پیشنهادی از سراسر وب

آشنایی با 3D

دسته بندی ها: آموزش انیمیشن سه بعدی ، دیزاین ، آموزش سینما چهار بعدی (Cinema 4D) ، آموزش بلندر (Blender) ، آموزش تری دی مکس (3ds Max) ، آموزش مایا (Autodesk Maya) ، آموزش های لینکدین (LinkedIn)

مهم نیست از چه نرم افزاری استفاده می کنید یا چه محصول نهایی را ایجاد می کنید، همه پکیج های مدل سازی و رندر سه بعدی، مفاهیم اساسی یکسانی را به اشتراک می گذارند. در این دوره، مدرس George Maestri یک بررسی کلی از این مفاهیم و تکنیک هایی که بر تمامی انواع کارهای هنری سه بعدی اعمال می شوند: طراحی کاراکتر، عکس های محصول، انیمیشن، جلوه های بصری و ... را ارائه می دهد. او با حرکت در فضای سه بعدی و دستکاری آبجکت های موجود، بررسی هندسه و مدل سازی شروع می کند و نحوه اعمال رنگ و بافت را روی سطوح نشان می دهد. در پایان، George goes، از تئوری پایه رندر فراتر رفته و ویژگی های موجود در بیشتر موتورهای رندر تجاری را پوشش می دهد.

نتیجه

فایل های تمرین Ex_Files_Introduction_to_3D.zip
آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Linkedin Introduction to 3D Author:George Maestri Duration:4:06:27 Level:BEGINNER

No matter what software you use or final product you create, all 3D modeling and rendering packages share the same underlying concepts. In this course, expert George Maestri provides a broad overview of these concepts and the techniques that apply to all types of 3D artwork: character designs, product shots, animation, visual effects, and more. He starts with navigating 3D space and manipulating existing objects, reviews geometry and modeling, and shows how to apply color and texture to surfaces. Finally, George goes over basic rendering theory, covering features found in most commercial rendering engines.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس