مطالب پیشنهادی از سراسر وب

جونا برگر در بازاریابی ویروسی

دسته بندی ها: آموزش بازاریابی ، آموزش های لینکدین (LinkedIn)

چرا برخی از ایده ها بیشتر توسعه می یابند در حالیکه بقیه ایده ها نادیده گرفته می شوند؟ Jonah Berger، دکترای تخصصی و استاد بازاریابی در دانشکده وارتون و نویسنده کتاب پرفروش "مسری: چرا چیزها مد می شوند"، اسرار علم انتقال اجتماعی را فاش می کند. مواردی که مردم را به سمت اشتراک گذاری محتوای آنلاین و آفلاین سوق می دهند، از جمله ارز اجتماعی، عوامل محرک، احساسات، استفاده عمومی، ارزش عملی و قصه گویی را کشف کنید. آنچه که بهترین برندها و داستان ها را از بقیه جدا می کند را در این دوره غنی از مثال بیاموزید.

5. داستان ها و استفاده از STEPPS در عمل

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Linkedin Jonah Berger on Viral Marketing Author:Jonah Berger Duration:1:01:18 Level:GENERAL

Why do some ideas spread while others fade away? Jonah Berger, PhD, professor of marketing at the Wharton School and author of the best-selling book <i>Contagious: Why Things Catch On</i>, reveals the secrets behind the science of social transmission. Discover what leads people to share content online and off, including social currency, triggers, emotion, public use, practical value, and storytelling. Learn what separates the best brands and stories from the rest in this example-rich course.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس