مطالب پیشنهادی از سراسر وب

یادگیری Conversion Copywriting

دسته بندی ها: آموزش سئو (SEO) ، آموزش بازاریابی محتوا (Content Marketing) ، آموزش طراحی وب ، آموزش های لینکدین (LinkedIn) ، آموزش بازاریابی

Conversion Copywriting به شما می آموزد که چگونه یک نسخه جذاب بازاریابی بنویسید که چشم اندازهای آنلاین را به مشتری تبدیل کند. این دوره تمام مراحل اساسی Conversion Copywriting را به شما توضیح خواهد داد. مربی Joanna Wiebe با آموزش نحوه تفکر در مورد بهینه سازی نرخ تبدیل از منظر استراتژیک شروع می کند و سپس به سه مرحله از فرآیند تبلیغ نویسی تبدیل می پردازد. Joanna با چگونگی تعریف، یافتن و تحقیق در مورد صدای مشتری (VOC) به شما می آموزد که چگونه از مشتری پیام بگیرید. وی توضیح می دهد که چگونه VOC و چه چیزهایی را پیدا کنید، سپس با VOC چه کار کنید. در مرحله بعدی، او شما را با چگونگی استفاده از چارچوب های اثبات شده برای سازماندهی پیام ها در یک صفحه و همچنین نوشتن پیش نویس اول برای وب و کپی ایمیل راهنمایی می کند. پس از تکمیل اولین پیش نویس، Joanna به شما نشان می دهد که چگونه از فرمول های نوشتن متن برای افزایش قدرت محاب کننده عناوین خود استفاده کنید. بعلاوه، بیاموزید که چگونه تبلیغ نویسی تبدیل را به یک روش مداوم تبدیل کنید.

فایل های تمرین exercise_files.zip
آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Linkedin Learning Conversion Copywriting Author:Joanna Wiebe Duration:1:13:27 Level:BEGINNER

Conversion copywriting teaches you how to write compelling marketing copy that converts online prospects to customers. This course walks you through all the basic steps of conversion copywriting. Instructor Joanna Wiebe begins by teaching you how to think about conversion rate optimization from a strategic perspective, and then goes into the three steps of the conversion copywriting process. Joanna teaches you how to borrow messages from customers, including how to define, find, and research the voice of the customer (VOC). She explains how to find the what and how in your VOC, then what to do with your VOC. Next, she takes you through how to use proven frameworks to organize messages on a page, as well as how to write a first draft for web and email copy. Once your first draft is complete, Joanna shows you how to use copywriting formulas to increase the persuasive power of your headlines. Plus, learn how to make conversion copywriting an ongoing practice.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس