مطالب پیشنهادی از سراسر وب

بازاریابی با مخاطبان متنوع

دسته بندی ها: آموزش بازاریابی ، آموزش های لینکدین (LinkedIn)

بازاریابی خوب به مخاطبی دست پیدا می کنند که در جایشان حضور دارند. و توسط افرادی انجام شده است که وقت صرف می کنند تا بفهمند مخاطبشان چه کسی هست و واقعاً چه می خواهد. وقتی کمپین های بازاریابی ناشنوا به نظر می رسند، اغلب به این دلیل است که سازندگان کمپین به جای بررسی تفاوت های جزئی در بازار هدف خود، بر فرضیات خود تکیه می کنند. در این دوره، مدرس Jonathan Jackson برای بررسی پیش فرض های شما در ورودی بازار و رسیدن به مخاطبان متنوع با پیام های بازاریابی ارگانیک، استراتژی هایی را به اشتراک می گذارد. در مورد نحوه پیام رسانی متناسب و همچنین نحوه تشکیل یک اجتماع برای - و با - مخاطبان متنوع اطلاعات کسب کنید. بعلاوه، از یک هیئت متخصص بشنوید که چرا بازاریابی متنوع باید بخش مهمی از استراتژی بازاریابی امروز و آینده شما باشد.

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Linkedin Marketing to Diverse Audiences Author:Jonathan Jackson Duration:0:51:21 Level:BEGINNER

Good marketing reaches an audience where they are. And it’s crafted by people who take the time to understand who their audience is and what they actually want. When marketing campaigns come across as tone-deaf, it’s often because the campaign’s creators leaned on their assumptions instead of investigating the nuances of their target market.</br></br>

In this course, instructor Jonathan Jackson shares strategies for checking your assumptions at the door and reaching diverse audiences with organic marketing messages. Get insights on how to create tailored messaging, as well as how to build a community for—and by—diverse audiences. Plus, hear from a panel of experts on why diverse marketing should be a critical part of your marketing strategy today and into the future.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس