مطالب پیشنهادی از سراسر وب

استراتژی های فروش برای افزایش جذب مشتری

دسته بندی ها: آموزش کسب و کار (Business) ، آموزش های لینکدین (LinkedIn)

کارآفرینان روش های بیشتری برای فروش محصولات یا خدمات دارند؛ از جمله آنلاین و به صورت مستقیم به مصرف کنندگان. ترفند این است که مشخص کنید کدام یک از استراتژی های فروش، ترکیب مناسبی از سود و سهم بازار را به همراه خواهد داشت. در حالی که استفاده از روش های فروش مستقیم شما را قادر می سازد تا بیشتر از حاشیه ها به جیب بزنید و ارتباط مستقیمی با مشتریان برقرار کنید، روش های فروش غیرمستقیم می تواند محصولات شما را به سرعت و گسترده، گسترش داده و به برند شما کمک کند تا بتواند سریع تر جای خود را پیدا کند. این دوره شامل استراتژی های فروش شخصی می شود و مزایا و معایب هر یک را تشریح می کند و بستری برای ارزیابی بهترین ها برای کسب و کار شما فراهم می کند. نکاتی در مورد وصل استراتژی های فروش به استراتژی بازاریابی و ترکیب مدل های فروش در امور مالی شرکت شما نیز ارائه می شود.

2. بررسی فروش چند کاناله

3. ایجاد بستر استراتژی فروش

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Linkedin Selling Strategies that Boost Customer Acquisition Author:EntrepreneurNOW Duration:1:26:53 Level:BEGINNER

Entrepreneurs have more ways than ever to sell products or services, including directly to consumers online. The trick is to identify which selling strategies will yield the right mix of profits and market share. While using direct sales methods enables you to pocket more of the margin and establish direct connections with your customers, indirect sales methods can spread your products far and wide quickly and help your brand gain a foothold fast. This course delves into individual selling strategies, outlining the advantages and disadvantages of each, and provides a framework for evaluating which are most appropriate for your business. Tips for connecting your selling strategies to your marketing strategy and incorporating selling models into your company financials are also covered.<br><br>This course was created by EntrepreneurNOW. We are please to offer this training in our library.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس