مطالب پیشنهادی از سراسر وب

کارت امتیاز و معیارهای فروش اجتماعی

دسته بندی ها: آموزش کسب و کار (Business) ، آموزش های لینکدین (LinkedIn)

آیا می خواهید برنامه فروش اجتماعی (Social Selling) خود را به سطح بعدی برسانید؟ اگر چنین است، پس این دوره برای شما است. به مدرس Mark Fidelman بپیوندید، زیرا او نحوه اجرا و حفظ یک برنامه فروش اجتماعی که بالاترین بازده سرمایه گذاری را برای شما رقم می زند را به شما نشان خواهد داد. او با برجسته کردن مزایای فروش اجتماعی شروع می کند و چگونگی افزایش بهره وری را با ادغام فعالیت های فروش اجتماعی با سیستم های فروش و بازاریابی توضیح می دهد. او سپس تکنیک هایی را برای بهینه سازی فروش اجتماعی به اشتراک می گذارد، از جمله نحوه ایجاد رابطه با مشتریان بالقوه و تأمین ابزارهایی که برای در مدار بودن مؤثر به آن ها نیاز دارید. بعلاوه، نحوه تحقیق و راه اندازی معیارهای فروش اجتماعی و Bکارت های امتیازی موثر که به نتایج منجر می شود را کشف کنید.

نتیجه گیری

فایل های تمرین Ex_Files_Social_Selling_Benchmarks.zip
آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Linkedin Social Selling Benchmarks and Scorecard Author:Mark Fidelman Duration:0:44:00 Level:INTERMEDIATE

Want to take your social selling program to the next level? If so, then this course is for you. Join instructor Mark Fidelman as he steps through how to roll out and maintain a social selling program that nabs you the highest return on investment. Mark begins by highlighting the benefits of social selling and explains how to boost your productivity by integrating social selling activities with sales and marketing systems. He then shares techniques for optimizing social selling, including how to build rapport with potential customers and secure the tools you need to be effective online. Plus, discover how to research and set up social selling benchmarks and effective scorecards that drive results.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس