مطالب پیشنهادی از سراسر وب

تحقیقات UX: چریکی شدن

دسته بندی ها: آموزش یو ایکس (UX) ، آموزش های لینکدین (LinkedIn) ، آموزش طراحی وب

اهمیت تحقیقات تجربه کاربری (UX) غیرقابل انکار است. هرکسی که مایل به تولید یک محصول دیجیتالی جذاب و کاربردی باشد، باید آنچه را که کاربران خود می خواهند و نیاز دارند را بررسی کند. اما اگر از وقت و یا منابع لازم برای اختصاص تحقیقات پژوهشی تمام عیار UX برخوردار باشید، چه می کنید؟ در این دوره، به Amanda Stockwell بپیوندید؛ چون او به یک رویکرد UX کارآمد که برای چنین شرایطی مناسب است، روی می آورد: تحقیقات چریکی. مدرس مبانی انجام تحقیقات UX به روش چریکی را پوشش می دهد و توضیح می دهد که این رویکرد شامل چیست و چه زمانی باید آن را انتخاب کرد. او مبانی برنامه ریزی و اجرای جلسات تحقیقاتی چریکی و همچنین مشکلات رایج (و نحوه اجتناب از آنها) را بررسی می کند. پس از پایان این دوره، شما ابزار لازم جهت یاری رساندن به تیم UX خود برای حرکت به سوی چریکی شدن را خواهید داشت.

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Linkedin UX Research: Going Guerrilla Author:Amanda Stockwell Duration:0:26:06 Level:BEGINNER

The importance of user experience (UX) research is undeniable. Anyone wanting to create a compelling, easy-to-use digital product needs to examine what their users want and need. But what if you lack the time or resources to devote to full-blown UX research? In this course, join Amanda Stockwell as she dives into an efficient UX approach that’s perfect for such a situation: guerrilla research. Amanda covers the fundamentals of conducting UX research in a guerrilla fashion, explaining what this approach entails and when to opt for it. She goes over the basics of planning and running guerilla research sessions, as well as common pitfalls (and how to avoid them). Upon wrapping up this course, you’ll have the tools you need to help your UX team go guerrilla.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس