مطالب پیشنهادی از سراسر وب

آموزش V-Ray Next: رندرینگ Unreal Engine

دسته بندی ها: آموزش آنریل انجین (Unreal Engine) ، آموزش ساخت بازی ، آموزش های لینکدین (LinkedIn)

موتور رندر V-Ray Next در داخل Unreal یک game changer است که رندرینگ آفلاین و بلادرنگ را برای انواع پروژه های 3D از جمله معماری، انیمیشن، فیلم و طراحی محصول ارائه می دهد. این دوره شما را با گردش کار رندرینگ در V-Ray Next آشنا می کند، از جمله نورپردازی، تکسچرینگ با متریال سفارشی و شخص ثالث، رندرینگ المان های دلخواه و حتی ترکیب آنها با یک ابزار پس از تولید مانند After Effects. مدرس Brian Bradley همچنین یک بررسی از V-Ray Frame Buffer ارائه می دهد؛ پنجره نمایشی که به شما امکان می دهد تا تصحیح رنگ را انجام داده و جلوه های لنز تعاملی بعلاوه لایت بیکینگ با کیفیت بالا را برای رندرینگ بلادرنگ ایجاد کنید.

4. کنترل کیفیت با استفاده از پنجره Settings

7. لایت بیکینگ و رندرینگ بلادرنگ با V-Ray

نتیجه گیری

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Linkedin V-Ray Next: Unreal Engine Rendering Author:Brian Bradley Duration:2:49:25 Level:INTERMEDIATE

The V-Ray Next render engine inside Unreal is a game changer, offering offline and real-time rendering for a variety of 3D projects, including architecture, animation, film, and product design. This course introduces you to the rendering workflow in V-Ray Next, including lighting, texturing with custom and third-party materials, rendering desired elements, and even compositing them with a post-production tool like After Effects. Instructor Brian Bradley also provides a tour of V-Ray Frame Buffer, the display window that allows you to perform color corrections and apply interactive lens effects, as well as high-quality light baking for real-time rendering.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس