پیشنهاد فرادرس

آموزش دریافت خدمات عالی مشتری

دسته بندی ها: آموزش کسب و کار ، آموزش های لیندا (Lynda)

ارائه خدمات عالی به مشتری اغلب به تعامل بین دو نفر می انجامد: کارمند و مشتری. با تبدیل شدن به مشتری که کارمندان به دنبال سرویس دهی به آنها باشند می توانید به طور مرتب خدمات بهتری دریافت کنید. همانگونه که شما یاد می گیرید که خدمات عالی دریافت کنید، می توانید مهارت های ارزشمندی را برای کمک به سرویس دهی به مشتریان خود در سطح بالاتر ایجاد کنید. در این دوره با مهارت های ضروری مورد نیاز برای دریافت خدمات عالی مشتری، ایجاد ارتباط، افزایش احتمال داشتن خدمات به یاد ماندنی و راه حل ها آشنا می شوید.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • دریافت خدمات عالی مشتری
  • قبل از تماشای این دوره چه باید بدانید
  • ایجاد روابط
  • برقراری ارتباط با مردم
  • از ارائه دهندگان خدمات متخصص مطلع شوید
  • بهترین کانال سرویس را انتخاب کنید
  • خدمات فوق العاده ای را کسب کنید
  • بهترین مشتری باشید
  • خدمات اضافی را با درایت درخواست کنید
  • شوق خود را از بهره وری از خدمات مشتری نشان دهید
  • حل مشکلات
  • اجتناب از موانع نگرش بد
  • بخشی از راه حل باشید
  • تعیین زمان و نحوه شکایت کردن
  • نتیجه
  • مراحل بعدی
به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز
How to Get Great Customer Service Publisher:Lynda Author:Jeff Toister Duration:29m 17s Level:Intermediate

Learn the secrets to consistently get great customer service.
Released: 8/22/2018
Great customer service often comes down to an interaction between two people: the employee and the customer. By becoming the type of customer who employees will go out of their way to serve, you can consistently get better service. And as you learn to get great service, you can also develop valuable skills to help you serve your own customers at a higher level. In this course, Jeff Toister reveals the essential skills you need to get great customer service. Discover how to develop rapport, go the extra mile to increase the likelihood of having a memorable service experience, and be part of the solution.
Topics include:
Building relationships
Choosing the best service channel
Being the best customer
Solving problems together
Introduction
Get great customer service
1m 29s
What to know before watching this course
2m 16s
1. Build Relationships
Create connections with people
2m 40s
Learn from expert service providers
1m 37s
Choose the best service channel
3m 46s
2. Earn Extraordinary Service
Be the best customer
2m 13s
Request extra service with tact
2m 53s
Show some customer service love
2m 17s
3. Solve Problems
Avoid bad attitude roadblocks
2m 26s
Be part of the solution
2m 52s
Determine how and when to complain
3m 8s
Conclusion
Next steps
1m 40s

پیشنهاد فرادرس

لینک های دانلود حجم فایل: 192.0MB همراه با زیرنویس انگلیسی Lynda How to Get Great Customer Service_git.ir.rar