ارائه خدمات عالی به مشتری اغلب به تعامل بین دو نفر می انجامد: کارمند و مشتری. با تبدیل شدن به مشتری که کارمندان به دنبال سرویس دهی به آنها باشند می توانید به طور مرتب خدمات بهتری دریافت کنید. همانگونه که شما یاد می گیرید که خدمات عالی دریافت کنید، می توانید مهارت های ارزشمندی را برای کمک به سرویس دهی به مشتریان خود در سطح بالاتر ایجاد کنید. در این دوره با مهارت های ضروری مورد نیاز برای دریافت خدمات عالی مشتری، ایجاد ارتباط، افزایش احتمال داشتن خدمات به یاد ماندنی و راه حل ها آشنا می شوید.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • دریافت خدمات عالی مشتری
  • قبل از تماشای این دوره چه باید بدانید
  • ایجاد روابط
  • برقراری ارتباط با مردم
  • از ارائه دهندگان خدمات متخصص مطلع شوید
  • بهترین کانال سرویس را انتخاب کنید
  • خدمات فوق العاده ای را کسب کنید
  • بهترین مشتری باشید
  • خدمات اضافی را با درایت درخواست کنید
  • شوق خود را از بهره وری از خدمات مشتری نشان دهید
  • حل مشکلات
  • اجتناب از موانع نگرش بد
  • بخشی از راه حل باشید
  • تعیین زمان و نحوه شکایت کردن
  • نتیجه
  • مراحل بعدی