پیشنهاد فرادرس

آموزش همکاری با افراد خلاق

دسته بندی ها: آموزش کسب و کار ، آموزش های لیندا (Lynda)

هر کسب و کار، نام تجاری یا برند، محصول و خدمات نیاز به یک هویت بصری قوی از طریق تمام رسانه ها دارد. در نتیجه، بسیار مهم است که مشتریان و متخصصان خلاق بتوانند به طور موثر با یکدیگر همکاری کنند. کلید موفقیت، همانند هر رابطه ای، برقراری ارتباط است. در این دوره با طرز برخورد با فردیت، مشکلات احساسی، آشفتگی وابسته به موقعیت در مشارکت خلاقانه آشنا می شوید. در طول این دوره، در مورد چگونگی بیان اهداف بصری خود به طراح و ایجاد یک جهت واضح و پایدار فرا خواهید گرفت.

مباحث دوره:

  • معرفی دوره
  • آگاهی از سلیقه خود
  • به دنبال چه چیزی هستید؟
  • ایجاد یک اطلاع رسانی
  • آگاهی از بودجه
  • بهترین روش برای کار با طراحان
  • بازخورد دادن
  • یک قضاوت عادلانه
  • چه کاری انجام دهید وقتی موفق نشدید

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • پیش از اینکه شما یک طراح را استخدام کنید
  • سلیقه خود را بشناسید
  • به دنبال چه چیزی هستید؟
  • هیچ درخواستی برای پیشنهاد وجود ندارد
  • ایجاد یک اطلاع رسانی
  • مصاحبه با طراحان
  • درباره پول
  • ارزش کار خلاق
  • آگاهی از بودجه
  • خوب، سریع و ارزان
  • قراردادها
  • کار با طراح
  • یک قاضی عادل باشید
  • گفته ها و نگفته ها
  • بازخورد دادن
  • من متوجه شدم / تعجب کردم
  • زمانیکه نمی توانید دیگر با طراح ادامه همکاری دهید
  • بعد از اتمام کار
  • همه چیز عاطفی است
  • دادن اعتبار
  • بگویید متشکرم
  • نتیجه
  • مراحل بعدی
به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز
Working with Creatives Publisher:Lynda Author:Bonnie Siegler Duration:59m 37s Level:Appropriate for all

Learn how to deal with the subjectivity, emotional pitfalls, and occasional chaos of a creative partnership. Discover how to articulate your visual goals to a designer and set a clear, consistent direction.
Released: 8/20/2018
Every business, brand, product, and service needs a strong visual identity through all media. Consequently, it's crucial that clients and creative professionals are able to work together effectively. And the key to success, as with any relationship, is communication. In this course, learn how to deal with the subjectivity, emotional pitfalls, and the occasional chaos of a creative partnership. Throughout this course, Bonnie Siegler—founder of respected design firms No. 17 and Eight and a Half—discusses how to articulate your visual goals to a designer and set a clear, consistent direction.
Topics include:
Knowing your own taste and what you're looking for
Creating a brief
Knowing your budget
Best practices for working with designers
Giving feedback
Being a fair judge
What to do when it's not working
Introduction
Dear client
1m 43s
Introduction
2m 5s
1. Before You Hire a Designer
Know your own taste
3m 52s
Know what you are looking for
2m 48s
No requests for proposal
2m 54s
Create a brief
2m 37s
Interviews with designers
2m 37s
2. About Money
Value of creative work
2m 6s
Know your budget
2m 21s
Good, fast, and cheap
1m 31s
Contracts
2m 52s
3. Working with a Designer
Be a fair judge
3m 22s
To say and not to say
3m 47s
Giving feedback
4m 34s
I notice/I wonder
2m 56s
Nothing takes a second
2m 31s
Why focus groups stink
4m 17s
4. When It's Not Working with a Designer
When creatives are jerks
1m 29s
If it's just not working
2m 46s
5. After the Job Is Done
Everything is emotional
1m 46s
Giving credit
2m 20s
Say thank you
56s
Conclusion
Next steps
1m 27s

پیشنهاد فرادرس

لینک های دانلود حجم فایل: 614.0MB همراه با زیرنویس انگلیسی Lynda Working with Creatives_git.ir.rar