پیشنهاد فرادرس

نحوه کار با مشتریان عصبانی

دسته بندی ها: آموزش کسب و کار ، آموزش های لیندا (Lynda)

lynda-working-with-upset-customers

در این آموزش تصویری با نحوه کار با مشتریان عصبانی و ناراحت و حفظ روابط خود با آنها آشنا می شوید.

این دوره آموزشی محصول موسسه Lynda است.

سرفصل های دوره:

  • مقدمه
  • ارائه خدمات به مشتریان
  • کمک به مشتری
  • رسم خط
  • آموزش به Angry Customers
  • نحوه ی حفظ روابط
  • جلوگیری از عصبانیت مشتریان
  • ایجاد ارتباط شخصی
  • جایگزینی کلمات trigger
  • استفاده از روش های تقدیر و تشکر
  • و...

عنوان دوره: Lynda Working with Upset Customers مدت زمان: 55 دقیقه نویسنده: Jeff Toister

توضیحات:

More than any other topic, frontline employees ask for advice on how to serve angry and upset customers. This course will reveal proven techniques for effectively neutralizing negative situations. Customer service expert Jeff Toister also shares specific actions employees can take before and after encounters with upset customers that will reduce the likelihood of problems occurring in the future.
Topics include:
Listening with empathy
Helping the customer be right
Preserving the relationship
Learning from angry customers
Passing along complaints
Replacing trigger words

Introduction 7m 44s Welcome 57s Getting the most out of this course 1m 49s Tending to emotional needs 4m 58s 1. Serving Angry Customers 18m 40s Understanding our natural instincts 4m 21s Listening with empathy 4m 25s Helping the customer be right 3m 24s Using the Acknowledge and Refocus technique 4m 59s Drawing the line at abusive behavior 1m 31s 2. Learning from Angry Customers 13m 36s Preserving the relationship 3m 10s Conducting an after action review 3m 24s Finding room for improvement 3m 56s Passing along complaints 3m 6s 3. Preventing Customer Anger 13m 19s Creating personal connections 2m 29s Avoiding unpleasant surprises 2m 51s Replacing trigger words 4m 43s Using the Pre-emptive Acknowledgement technique 3m 16s Conclusion 1m 45s Next steps 1m 45s

حجم فایل: 392MB

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز
Lynda Working with Upset Customers

پیشنهاد فرادرس