با شروع طراحی sketch ها، این دوره شما را در مجسمه سازی 3D و مدل سازی یک کانسپت محصول در ZBrush پوشش می دهد. همچنین تکنیک ها و گردش های کاری را کشف کنید که می تواند به شما در طراحی کمک کند. سپس، نحوه ی گرفتن مدل های سه بعدی از ZBrush به KeyShot را بیابید، که در آن می توان از طراحی های فتوترالیستی برای نمایش اهداف استفاده کرد. علاوه بر این مراحل و فرآیندها را برای طزاحی مواد، استفاده از سایه ها و نورها و پیکربندی تنظیمات رندر را فرا خواهید گرفت.

سرفصل:

  • مقدمه
  • فایل های تمرین
  • ساخت مدل های سه بعدی از محصولات
  • طوفان مغزی و بررسی گزینه های طراحی
  • مدل سازی محصول و اضافه کردن جزئیات
  • آماده سازی برای ارائه
  • استفاده از گزینه های مش
  • کاهش تعداد چند ضلعی
  • با استفاده از KeyShot برای رندر کردن
  • تنظیم اشیاء و صحنه ها