پیشنهاد فرادرس

آموزش مقایسه اسکلت ها در مقابل زامبی های MOBA با Multiplayer در یونیتی

دسته بندی ها: آموزش های Packtpub ، آموزش یونیتی ، آموزش ساخت بازی

این دوره به بررسی ویژگی های موانع صخره ای coroutine محور که زامبی ها (کامپوتر) باید از برخورد به آنها جلوگیری کنند می پردازد. این بخش مبانی توسعه در یونیتی را شرح می دهد. این به دوره دانشجویان فرصتی می دهد تا با مدل های سه بعدی کار کنند، مسیریابی با Navigation Mesh در Unity 3D را فرا بگیرند و Camera controls برای MOBA را بررسی کنند. همچنین حرکت نقطه و کلیک با مسیریابی را بیاموزند. این دوره راهی عالی برای شروع یادگیری با ایجاد یک بازی کاملا کاربردی است.

این دوره طراحی شده است تا شما را از یک فرد مبتدی به پیشرفته تبدیل کند. اگر شما یک برنامه نویس با تجربه باشید، درس ها به گونه ای طراحی شدند که به شما کمک کنند به سرعت کارهای خود را انجام دهید و اجرا کنید. 

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Skeletons vs Zombies MOBA With Multiplayer in Unity Author:Devslopes by Mark Price Duration:3 hours 23 minutes

Features coroutine-driven rock obstacles which the zombie (pc) must avoid. This section teaches the basics of developing in Unity. It provides students with the opportunity to work with 3D models, pathfinding with Navigation Mesh in Unity 3D, Camera controls for MOBA, Point & click movement with pathfinding and much more. It’s a great way to start learning by developing a fully-functional game.
Style and Approach
The course is designed to take you from absolute beginner to advanced levels. If you are an experienced programmer the lessons are designed in a way to help you get up and running fast.

پیشنهاد فرادرس