مطالب پیشنهادی از سراسر وب

دوره Android Canvas: ساخت یکی از بزرگترین تجربیات مصورسازی داده های تعاملی در جهان

دسته بندی ها: آموزش برنامه نویسی اندروید (Android) ، برنامه نویسی موبایل ، آموزش های پلورال سایت (Pluralsight)

آیا فکر کرده اید که ترجمه یک تجربه سنتی برنامه اندروید در یک صفحه لمسی 80 اینچی چگونه خواهد بود؟ در فرآیند ساخت یک ابزار مصورسازی داده، VizInteract، برای کار با نمایشگرهای بزرگ، Supratim Chakraborty موفق شد دیدگاه ها و پاسخ های خوبی برای سوال قبلی پیدا کند. با توجه به نیاز vanilla AOSP برای ارسال یک استریم ویدئو و خواندن رویدادهای متوالی چند لمسی، یک تبلت اندروید سنتی با نمایشگر HDMI نمی تواند هدف باشد. برای حل این مشکل، تیم آن ها تصمیم گرفت با استفاده از پروژه Android-x86 و یک پوشش خارجی صفحه لمسی مادون قرمز، Oreo را روی یک صفحه نمایش بزرگ با پشتیبانی از 12 نقطه لمسی، اجرا کند. در این دوره، Supratim چگونگی اصلاح هسته Android-x86 برای افزودن پشتیبانی درایور برای یک پوشش لمسی IR، یادگیری های ایجاد تجربه های چند لمسی در سطوح بزرگ غیر طبیعی و چگونگی ایجاد چالش های جالب را به اشتراک می گذارد. تغییرات کلیدی در UX مربوط به کشیدن، چرخش، فشار دادن برای بزرگنمایی و حرکات مقیاس بر روی یک تبلت 80 اینچی در مقابل یک تبلت معمولی اندروید و محدودیت های کار با Canvas API و مقدار زیادی پردازش داده های عددی، بررسی می‌شوند.

دوره Android Canvas: ساخت یکی از بزرگترین تجربیات مصورسازی داده های تعاملی در جهان

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Pluralsight Android Canvas: Building One of the World's Largest Interactive Data Visualization Experiences Author:droidcon SF Duration:0:36:55 Level:Intermediate

Have you wondered what would it be like to translate a traditional Android app experience to an 80-inch touch surface? In the process of making a data visualization tool, VizInteract, to work with large displays, Supratim Chakraborty managed to find great insights and answers to the former question. Due to the need for vanilla AOSP to send a video stream and read sequential multi-touch events, a traditional Android Tablet with HDMI display out cannot serve the purpose. To solve this problem, their team decided to use the Android-x86 project and an external Infrared touch screen overlay to run Oreo on a large display and support 12 touch points. In this talk, Supratim will share how the Android-x86 kernel was modified to add driver support for an IR touch overlay, learnings from building multi-touch experiences on unnaturally large surfaces and how that poses interesting challenges. the key changes in the UX of affording dragging, rotation, pinch to zoom and scale gestures on an 80-inch tablet vs. a regular Android tablet, and the constraints of working with Canvas API and a large amount of numerical data processing.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس