مطالب پیشنهادی از سراسر وب

طراحی یک سیستم پردازش ماژولار: Front 2019

دسته بندی ها: آموزش معماری نرم افزار (Software Architecture) ، آموزش های پلورال سایت (Pluralsight)

شروع های جدید به یک اندازه سرگرم کننده و ترسناک هستند و امتحان کردن یک محصول نرم افزاری جدید اغلب می تواند همان احساس را داشته باشد. در حالی که مشتری ها برای اولین بار در حال ناوبری قلمروهای ناشناخته در محصول شما هستند، داشتن تابلو راهنماهای مناسب برای آن ها در زمان مناسب می تواند رابطه آن ها با محصول شما را برای موفقیت پایدار تنظیم کند. اما موفقیت واقعی فراتر از اولین برداشت است - از ثبت نام، فعال سازی، استفاده اول و تعامل مجدد، مشتریان شما به یک تجربه منسجم نیاز دارند تا نسبت به محصول شما اطمینان پیدا کنند. واقعیت آن بسیار پیچیده تر می شود. پردازش اغلب بین چندین تیم قرار دارد، از جمله تیم های تکی محصول، مشارکت مشتری و فروش / بازاریابی. چگونه می توانید تیم ها و عملکردهای مختلف محصولات را برای ورود به پردازش توانمند کنید اما همچنان با یک تجربه پردازش یکپارچه و جامع حمل و نقل بیرون بیایید که به مشتریان کمک می کند تا به سرعت ارزش را ببینند و با گذشت زمان مشارکت کنند؟ در این سخنرانی، Cindy Chang به این که Intercom چگونه یک سیستم پردازش انعطاف پذیر را توسعه داد و درس های کلیدی آموخته شده در این راه می پردازد.

طراحی یک سیستم پردازش ماژولار

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Pluralsight Designing a Modular Onboarding System: Front 2019 Author:Front Duration:0:30:22 Level:Beginner

New beginnings are equally fun and terrifying, and trying out a new software product can often feel the same. While customers are navigating uncharted territory to get started in your product for the first time, having the right sign posts for them at the right time can set up their relationship with your product for lasting success. But true success goes beyond just the first impression—from signup, activation, first use, and re-engagement, your customers need a cohesive experience to feel confident in your product. The reality of that becomes much trickier. Onboarding often sits between several teams, including individual product teams, customer engagement, and sales/marketing. How do you empower different product teams and functions to input into onboarding but still come out with a unified, comprehensive onboarding experience that helps customers quickly see value and stay engaged over time? In this talk, Cindy Chang will look at how Intercom developed an extensible onboarding system and the key lessons learned along the way.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس