مطالب پیشنهادی از سراسر وب

آموزش انیمیشن کاراکترهای بازی در مایا و یونیتی

دسته بندی ها: آموزش یونیتی (Unity) ، آموزش های اتودسک (Autodesk) ، آموزش ساخت بازی ، آموزش های پلورال سایت (Pluralsight) ، آموزش مایا (Autodesk Maya)

شما در این دوره، اصول ایجاد انیمیشن عالی بازی را در Maya خواهید آموخت. ابتدا اهمیت تجزیه و درک یک ریگ شخصیت را یاد خواهید گرفت. پس از آن، با ایجاد چرخه راه رفتن، یک اصل مهم در تقریباً همه بازی ها، وارد پروسه انیمیشن خواهید شد. از طریق فرآیند ایجاد و تعریف حالت های اصلی چرخه راه رفتن، همان مجموعه مهارت ها را برای ایجاد چرخه دویدن دریافت می کنید. در پایان، می آموزید که چگونه یک جسم ساکن را با استفاده از یک رویکرد مستقیم یا لایه لایه تر، متحرک کنید. با پیاده سازی و صادر کردن انیمیشن ها به Unity، دوره را با جمع بندی تمامی انیمیشن هایی که ایجاد کرده اید به پایان می رسانید. در پایان این دوره، مهارت و اعتماد به نفس ایجاد انیمیشن های شخصی بازی خود در مایا و یونیتی را خواهید داشت.

بررسی دوره

تجزیه یک ریگ شخصیت

فایل های تمرین exercise files.zip
آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Pluralsight Game Character Animation in Maya and Unity Author:Mark Masters Duration:2:32:16 Level:Intermediate

In this course, Game Character Animation in Maya and Unity, you will learn the foundations of creating great game animation inside of Maya. First, you will learn the importance of breaking down and understanding a character rig. After that, you'll dive into the animation process, by creating a walk cycle, an important staple in nearly all games. Through the process of establishing and defining the key poses of the walk cycle, you will take that same skillset into creating a run cycle. Finally, you'll learn how to animate an idle, utilizing a more straight-ahead or layered approach. With all the animations created you'll wrap up the course by exporting and implementing the animations into Unity. By the end of this course, you'll have the skills and confidence to create your own game animations in Maya and Unity.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس