مطالب پیشنهادی از سراسر وب

سرویس های شناختی آژور: QnA Maker

دسته بندی ها: آموزش آژور (Azure) ، آموزش های پلورال سایت (Pluralsight) ، آموزش شبکه (Computer network) ، آموزش کلود (Cloud)

صفحات سؤالات متداول (FAQ) از این جهت مهم هستند که به مشتریان شما در تعامل موفق با محصول شما کمک می کنند؛ اگرچه، دو مشکل اصلی وجود دارد. محصولات در ابعاد گسترده معمولاً متمایل به صفحات FAQ وسیع تری هستند، که این امر مشتریان را در کشف پاسخ های موردنظر دچار زحمت می کند، و ممکن است مشتریان به دستگاهی که بتواند صفحه سؤالات متداول را به وضوح نمایش دهد دسترسی نداشته باشند.

در این دوره، سرویس های شناختی آژور: QnA Maker؛ شما نحوه ایجاد یک چت بات FAQ با استفاده از QnA Maker و Azure Bot Service را فرا خواهید گرفت. در ابتدا، نحوه ایجاد زوج های پرسش و پاسخ را یاد خواهید گرفت. سپس، پایگاه دانش (Knowledge Base) خود برای درک زبان طبیعی را آموزش خواهید داد.

در پایان، پایگاه دانش خود را به یک چت بات که می تواند در بسیاری از کانال ها مانند وب سایت ها، Slack، ایمیل، و پیام های متنی مورد استفاده قرار گیرد، متصل خواهید کرد. با اتمام این دوره، شما دانش بنیادینی از نحوه ایجاد چت بات ها با استفاده از QnA Maker و Azure Bot Service را کسب خواهید کرد.

بررسی اجمالی دوره

فایل های تمرین exercise_files.zip

ترجمه با ویدابیا

ترجمه فارسی این دوره آموزشی رو همین الان از ویدابیا سفارش بده الان سفارش بده
آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Pluralsight Microsoft Azure Cognitive Services: QnA Maker Author:Jesse Dietrichson Duration:0:36:28 Level:Beginner

FAQ pages are important because they help your customers be successful with your product; however, there are two main problems. Products that are large in size tend to have large FAQ pages, which makes it difficult for your customers to find the answers they need, and customers may not have access to a device that can clearly display an FAQ page. In this course, Microsoft Azure Cognitive Services: QnA Maker, you will learn how to create an FAQ chat bot using the QnA Maker and Azure Bot Service. First, you will learn how to create question and answer pairs. Next, you will train your knowledge base to understand natural language. Finally, you will connect your knowledge base to a chat bot that can be used in many channels such as websites, Slack, email, and text message. When you are finished with this course, you will have a foundational knowledge of how to create chat bots using QnA Maker and Azure Bot Service.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس