آیا تا به حال سعی کرده اید یک اپلیکیشن AR پیچیده با آبجکت های متعدد AR ایجاد کنید؟ آیا فرآیند ساخت اپلیکیشن سردرگم کننده بود؟ اگر چنین است این دوره برای شما مناسب است تا از طریق ان بتوانید اپلیکیشن AR با سیستم کاتالوگ قابل ارتقاء ایجاد کنید. در ابتدا استفاده از Ground Plane Tools در یونیتی برای قرار دادن آبجکت های AR در دستگاه تلفن همراه آشنا می شوید. سپس، یک سیستم کاتالوگ با ابزار UI یونیتی ایجاد خواهید کرد که به شما اجازه می دهد از طریق یک لیست از اقلام کاتالوگ اسکرول کنید. در نهایت شما صحنه AR و کاتالوگ را برای انتقال اطلاعات به عقب و جلو دریافت خواهید کرد.

نرم افزار مورد نیاز: Unity Game Engine.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • بررسی AR و نصب نرم افزار
  • ملزومات نرم افزار
  • Ground Plane Tracking
  • چرخش آبجکت در AR
  • آماده سازی مدل های سه بعدی برای AR
  • رابط
  • آبجکت های اسکریپتی
  • ایجاد کاتالوگ
  • استفاده از آبجکت های اسکریپتی
  • لینک به Selection Button
  • رابط کاربری با کامپوننت AR را امتحان کنید
  • ادغام کاتالوگ و صحنه های AR
  • تکمیل جزئیات