مطالب پیشنهادی از سراسر وب

استفاده از تحلیل پیشگویانه برای بهبود سفر مشتری

دسته بندی ها: تحلیل داده (Data Analysis) ، آموزش کلان داده (Big Data) ، آموزش های پلورال سایت (Pluralsight)

یک نظرسنجی اخیر نشان داده است که 89٪ شرکت ها می خواهند از تحلیل پیشگوانه برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنند. اکنون یکی از بزرگترین مشکلات حوزه Big Data این است که سازمان ها، تیم هایی را برای تولید همه این تحلیل ها ایجاد کرده اند - آن ها در تلاشند بفهمند که با این کار چه کنند.
در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با تحت کنترل در آوردن Big Data، به روشی که مزایای دنیای واقعی را به همراه داشته باشد، این مشکل را حل کنید.
ابتدا یاد خواهید گرفت که تحلیل پیشگویانه مشتری چیست، چگونه تولید می شود و چرا برای اطمینان از این که محصولات، تجربه مشتری و وب سایت های شما دور از دسترس قرار نمی‌گیرند، ارزشمند است. سپس، نحوه استفاده از نقشه سفر مشتری را برای یافتن فرصت های پنهان (و همچنین "نقاط درد") که باید حل شوند، بررسی خواهید کرد. در پایان، شما می توانید تحلیل پیشگویانه با نقشه برداری سفر را انجام دهید تا نشان دهید چگونه می توانید محصولات خود را بهبود بخشید و رضایت مشتری را افزایش دهید.
در پایان این دوره، شما نه تنها قادر خواهید بود مصورسازی های داده محور که UX را بهبود می بخشند و فروش را افزایش می دهند، ایجاد کنید، بلکه همچنین بینشی کسب خواهید کرد که به شما کمک می کند تیم های متشکل از هر دو گیک داده و نردهای طراحی را بهتر مدیریت کنید.

بررسی دوره

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Pluralsight Using Predictive Analytics to Improve the Customer Journey Author:David LaFontaine Duration:2:51:16 Level:Beginner

A recent survey showed that 89% of companies want to use predictive analytics to improve their business. One of the biggest problems in the realm of Big Data is now that organizations have built teams to generate all these analytics - they’re struggling to figure out what to do with it.
In this course, Using Predictive Analytics to Improve the Customer Journey, you'll learn how to address this problem by harnessing Big Data in a way that leads to real-world benefits.
First, you'll learn what predictive customer analytics are, how they are generated, and why they are valuable for making sure your products, customer experience, and websites don’t fall behind. Next, you’ll explore how to use customer journey mapping to spot hidden opportunities (as well as “pain points”) that need to be addressed. Finally, you’ll meld predictive analytics with journey mapping to reveal how you can improve your products and increase customer satisfaction.
At the end of this course, you not only will be able to build data-informed visualizations that improve UX and boost sales, but you’ll also gain insights that will help you better manage teams comprised of both data geeks and design nerds.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس