پیشنهاد فرادرس

ساخت اسناد حرفه ای سازگار در Microsoft Word با ساختار گرایی

دسته بندی ها: آموزش آفیس ، آموزش ورد (Word) ، آموزش های Skillshare

آیا تا به حال برای قرار دادن یک متن یا تصویر بر روی یک صفحه جدید، دکمه تایید (Enter) را به طور مکرر فشار داده اید، تا فقط به صفحه بعدی انتقال پیدا کنید؟
شما ممکن است قبلا می دانستید که می توانید این کار را سریع تر و مطمئن تر، با استفاده از ابزار تقسیم صفحه (page breaks) انجام دهید. اما این تنها یک نمونه از چگونگی استفاده از ویژگی های ساختاری برنامه ورد (Word) می باشد که برای افزایش کارایی خود از آنها استفاده کنید.
در این دوره نحوه انجام موارد ذیل را خواهید آموخت:

  • سند خود را با استفاده از سبک ها همواره قالب بندی کنید.
  • سند خود را با استفاده از تکنیک های پیشرفته جستجو و جایگزینی (find and replace) سریعا به روز رسانی کنید.
  • ساخت و بازنویسی سند با استفاده از بخش ها و زیر بخش ها
  • اضافه کردن فیلد ها برای درج و به روز رسانی اطلاعاتی مانند آدرس ها، سایر اطلاعات تماس و دستورالعمل های قانون کپی رایت که در بسیاری از اسناد استفاده می کنید.

حتی اگر شما در حال حاضر به دنبال یک شغل نمی باشید، داشتن نسخه های به روز شده از این اسناد، خواندن آنها را در آینده آسان تر می کند.
علاوه بر این، نوشتن یک رزومه موثر و پیوست رزومه مستلزم آن است که شما موقعیت فعلی خود را خلاصه کنید، به شما اجازه می دهد که نگاهی به گذشته بیندازید و در زمینه شغل خود فکر کنید.
اگر شما در حال حاضر بر روی یک پروژه ورد دیگری کار می کنید که از ساختار بهتری بهره می برد، احتمالا کار درستی انجام می دهید - این تکنیک ها برای بسیاری از اسناد ورد قابل استفاده است.
این تکنیک ها در زمینه خاص، رمان، کتاب های غیر داستانی، گزارش های رسمی و معتبر و پایان نامه ها نیز مناسب هستند.

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز
Create Consistent, Professional Documents in Microsoft Word by Thinking Structurally Publisher:Skillshare Author:Alys Brooks Duration:8 Videos (27m)

Have you ever pressed enter repeatedly to get a text or image to fall on a new page, only for it to move out of place later? You might already know that you can use page breaks to do this faster and reliably, but they're only one example of how you can use Word's structural features to work more efficiently.
In this class, I'll explain how to:
Format your document consistently using styles
Make updates quickly using advanced find and replace techniques
Structure and restructure your document using sections and subsections
Add fields to insert and update information you use in many documents, like addresses, other contact information, and copyright statements

پیشنهاد فرادرس