پیشنهاد فرادرس

آموزش ایجاد کاراکتر با Adobe Fuse، 3ds Max، Mixamo و Unreal Engine 4 

دسته بندی ها: آموزش Unreal Engine ، آموزش های اتودسک (Autodesk) ، آموزش های TechnicsPublications ، آموزش ساخت بازی ، آموزش Adobe Fuse ، آموزش های ادوبی (Adobe) ، دیزاین ، آموزش تری دی مکس (3ds Max)

در این دوره یاد خواهید گرفت چگونه چند کاراکتر سه بعدی را با ترکیب کارکرد Adobe Fuse، 3ds Max، Mixamo و Unreal Engine 4 بسازید. این ویدئو سرگرم کننده و آموزشی حاوی چهار کلیپ است:

اصول کامپوزیشن کاراکتر: در این کلیپ با Adobe Fuse و Adobe Cloud و با رابط آن و ابزارهای ایجاد کاراکتر زن و مرد آشنا می شوید. بعد از ایجاد کاراکتر در Adobe Fuse، در 3ds Max آن را بهبود می بخشید و از طریق Mixamo متحرک سازی آن را انجام می دهید و حالت ها را به کاراکتر ها با استفاده از Unreal Engine 4 اضافه می کنید.

بهبود کیفیت کاراکتر قسمت 1 (یا سرگرمی با زامبی ها): در دومین کلیپ با معرفی locomotion، تکنیک های ضروری برای ایجاد کاراکتر با  استفاده از Adobe Fuse، 3ds Max، Mixamo و Unreal Engine 4 آشنا می شوید.

بهبود کیفیت کاراکتر قسمت 2 (یا سرگرمی با اورک ها): در سومین کلیپ با تکنیک های ضروری برای ایجاد کاراکتر با  استفاده از Adobe Fuse، 3ds Max، Mixamo و Unreal Engine 4 آشنا می شوید تا یک Orc زشت و قدرتمند ایجاد کنید.

قابلیت های اضافی کامپوزیشن کاراکتر: در چهارمین کلیپ ایجاد Orc با استفاده از Adobe Fuse، Mixamo و Unreal Engine 4 به پایان می رسد.

سرفصل:

  • اصول کامپوزیشن کاراکتر
  • بهبود کیفیت کاراکتر قسمت 1 (یا سرگرمی با زامبی ها)
  • بهبود کیفیت کاراکتر قسمت 2 (یا سرگرمی با اورک ها)
  • قابلیت های اضافی کامپوزیشن کاراکتر
آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Character Creation using Adobe Fuse, 3ds Max, Mixamo, and Unreal Engine 4 Publisher:Technics Publications Author:Guilherme Rafael Duration:+2 h


Learn how to build several 3D characters combining the functionality of Adobe Fuse, 3ds Max, Mixamo, and Unreal Engine 4. This entertaining and educational video contains four clips:
Character Composition Fundamentals. This first clip in the series covers Adobe Fuse, available in the Adobe Cloud. Learn about its interface and all of the tools for modeling by creating one male and one female model. After creating the characters in Adobe Fuse, enhance in 3ds Max, animate through Mixamo, and add poses to the characters using Unreal Engine 4.
Improving Character Quality Part 1 (or Fun with Zombies). This second clip in the series introduces locomotion and other essential techniques to make your character lifelike using Adobe Fuse, 3ds Max, Mixamo, and Unreal Engine 4. Create a really cool zombie from concept to creepy character!
Improving Character Quality Part 2 (or Fun with Orcs). This third clip in the series builds upon the previous clip and introduces more techniques to make your character come alive using Adobe Fuse, 3ds Max, Mixamo, and Unreal Engine 4. Create a powerful and ugly Orc from concept to scary character!
Character Composition Additional Functionality. This fourth clip in the series finishes the creation of our Orc using Adobe Fuse, Mixamo, and Unreal Engine 4. This includes adding an Idle state to the character, importing a package of animations for Unreal, and creating the programming and locomotion for movement.
Table of Contents
Character Composition Fundamentals 1:31:26
Improving Character Quality Part 1 (or Fun with Zombies) 00:57:13
Improving Character Quality Part 2 (or Fun with Orcs) 1:13:57
Character Composition Additional Functionality 00:37:52

پیشنهاد فرادرس