مطالب پیشنهادی از سراسر وب

دوره ++Unreal Engine C - دوره کامل توسعه دهنده بازی

دسته بندی ها: آموزش های ویژه ، آموزش ساخت بازی ، آموزش های یودمی (Udemy) ، آموزش آنریل انجین (Unreal Engine) ، آموزش سی پلاس پلاس

بیاموزید که چگونه یک بازی ویدیویی کامل را در Unreal Engine توسعه، کدنویسی و بسته بندی کنید.

آخرین به روزرسانی: 2021-3

آنچه یاد خواهید گرفت:

  • نحوه برنامه نویسی در Unreal Engine با ++C.
  • نحوه ایجاد یک بازی کامل UE4 از ابتدا تا انتها.
  • کسانی که در Unreal Engine تجربه ندارند، بر Unreal تسلط خواهند یافت.
  • مبارزه، مکانیک بازی های ماجراجویی، سیستم عامل ها، سیو کردن در بازی/بارگیری و طراحی منو.
  • کسانی که قبلاً در ساخت بازی تجربه دارند، مهارت های خود را بیشتر گسترش می دهند.
  • کسانی که قبلاً در موتور دیگری مانند Unity پیشرفت کرده اند بر Unreal تسلط خواهند یافت.

الزامات دوره:

  • درک اساسی ++C یا زبان مشابه (C# ،Python ،Java و غیره)
  • هیچ تجربه ای در موتور Unreal مورد نیاز نیست.
  • فضای حافظه برای کامپیوتر برای Unreal Engine ،Visual Studio یا XCode و دارایی های بازی (مش، انیمیشن و غیره)

توضیحات دوره:

در این مجموعه، شما برنامه نویسی ++Unreal Engine C را از اصول تا بسته بندی یک بازی ویدیویی کامل خواهید آموخت. همه موارد زیر و موارد دیگر را یاد خواهید گرفت:

  • آبجکت، Actor ،Pawn و خلق شخصیت و تفاوت این کلاس ها
  • کدنویسی کلاس شخصیت کامل، همراه با انیمیشن ها و ورودی کاربر
  • یافتن یک انتخاب تقریباً بی پایان از دارایی های رایگان و نحوه بارگیری و استفاده از آنها برای بازی خود
  • حرکت و رفتار دشمن
  • مبارزه با سلاح های melee 
  • چیدن و تجهیز وسایل
  • آسیب، امتیازات و مرگ
  • عناصر HUD شامل Health و Stamina Bar و همچنین آیکون ها
  • نحوه ایجاد منوها، از جمله منوی Pause 
  • ذخیره و بارگیری داده های بازی حتی پس از خاموش کردن رایانه یا خارج شدن از بازی
  • تغییر سطح در بازی
  • سیستم عامل های شناور با استفاده از interpolation
  • تایمر برای تاخیر در منطق بازی
  • حجم های Trigger، کلیدهای فشار و درب ها
  • بمب، مواد منفجره و خطرات
  • لاگ کردن و ترسیم کره برای اهداف اشکال زدایی
  • استفاده از مفاهیم ++C که برای توسعه بازی اعمال می شود
  • خیلی خیلی بیشتر!

این یک دوره ++C است و برخی از دانش های اساسی ++C (یا زبان مشابه) لازم است.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • توسعه دهندگان مشتاق بازی.
  • کسانی که می خواهند به عنوان یک برنامه نویس بازی وارد صنعت بازی شوند.
  • توسعه دهندگان بازی های Indie که می خواهند بازی های خود را بسازند.
  • هرکسی که می خواهد یک بازی کامل را در کارنامه خود داشته باشد!

سرفصل های دوره:

  • آشنایی با دوره
    • مقدمه
  • دانلود کردن UE4 و آشنایی با Engine
    • نصب کردن Unreal Engine و Unreal Community
    • Viewport
    • ایجاد کردن Blueprints
  • آشنایی با ++Unreal Engine C
    • C++ Refresher و UE4 Hierarchy
    • ایجاد کلاس در Unreal Engine
    • ایجاد UObject
    • استفاده از UObject در Blueprints
  • کلاس Actor 
    • کامپوننت های Actors و Actor
    • FVector
    • Sweeping
    • آفست جهانی و محلی
    • Force و Torque
    • حذف کردن کلاس ها
  • کلاس Pawn 
    • کلاس Pawn 
    • Pawn Movement Input
    • Pawn Camera Rotation
  • کلاس Character 
    • دارایی های Character 
    • کلاس Character 
    • Animation Blueprint
  • Gameplay Mechanics
    • Floor Switch
    • Spawn Volume
    • پلتفرم شناور
    • Pickups
    • HUD 
    • آرایه ها و اشکال زدایی کره ها
  • مبارزه
    • ​​​​​​​اتصال به سوکت ها
    • تجهیز سلاح
    • سوئیچ کردن Blendspaces
    • Anim Montages
    • مبارزه دشمن
    • Combat Mechanics
    • تفسیر کردن در دشمن
    • تاخیر در Enemy Attack
    • Enemy Health Bar
  •  تغییر سطح و سیو کردن باز
    • ​​​​​​​تغییر سطوح در بازی
    • ذخیره بازی
    • ذخیره سلاح
    • منو Pause 
    • بسته بندی بازی

سایر ویدئوهای دوره:

نصب Unreal Engine و Unreal Community

 

بررسی Viewport

 

بررسی ویرایشگر

 

Level Blueprint

 

ایجاد Blueprints

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Udemy Unreal Engine C++ The Ultimate Game Developer Course Publisher:Udemy Author:Stephen Ulibarri Duration:34.5 hours Level:Advanced

Learn how to develop, code and package a complete video game in Unreal Engine

What you'll learn

  • How to program in Unreal Engine with C++.
  • How to create a complete UE4 game from start to finish.
  • Those with no experience in Unreal Engine will master Unreal.
  • Combat, adventure game mechanics, platforms, game-saving/loading, and menu design.
  • Those already experienced in game development will further expand their skills.
  • Those who already develop in another engine such as Unity will master Unreal.

Requirements

  • Basic understanding of C++ or a similar language (C#, Python, Java, etc.)
  • No experience in Unreal Engine needed.
  • Memory space on computer for Unreal Engine, Visual Studio or XCode, and game assets (meshes, animations, etc.)

Description

In this series, you will learn Unreal Engine C++ programming from the basics all the way up to packaging a complete video game. You will learn all of the following and more:

  • Object, Actor, Pawn and Character creation, and the differences between these classes
  • Coding a complete character class, complete with animations and user input
  • Finding a nearly endless selection of free assets and how to download and use them for your game
  • Enemy movement and behavior
  • Combat with melee weapons
  • Picking up and equipping items
  • Damage, Hit Points and Death
  • HUD elements including Health and Stamina Bars as well as Icons
  • How to create menus, including a Pause menu
  • Saving and Loading game data even after turning off the computer or exiting the game
  • Switching levels in game
  • Floating platforms using interpolation
  • Timers for delays in game logic
  • Trigger volumes, pressure switches, and doors
  • Bombs, explosives and hazards
  • Logging and drawing spheres for debug purposes
  • Using C++ concepts applied to game development
  • Much much more!

This is a C++ course and some basic knowledge of the C++ (or a similar language) is needed. If you don't have the basics of C++ down, my first course teaches everything you need to know for this course.

Who this course is for:

  • Aspiring game developers.
  • Those wanting to enter the games industry as a game programmer.
  • Indie game developers who want to create their own games.
  • Anyone who wants a COMPLETE game in their portfolio!

Course content

Introduction to the Course
1 lecture • 4min
Introduction
Preview
03:57
Download UE4, and Intro to the Engine
5 lectures • 54min
Installing Unreal Engine and the Unreal Community
Preview
16:26
The Viewport
Preview
08:08
Editor Overview
Preview
09:53
The Level Blueprint
09:27
Creating Blueprints
10:13
Intro to Unreal Engine C++
5 lectures • 54min
C++ Refresher and UE4 Hierarchy
11:44
Class Creation in Unreal Engine
09:39
Reflection and Garbage Collection
03:30
Creating a UObject
17:06
Using UObject in Blueprints
11:44
The Actor Class
13 lectures • 3hr 43min
Actors and Actor Components
26:38
Position Vectors
19:05
The FVector
09:51
FVector (continued)
21:15
FVector (continued)
12:53
Intro to Collision
11:47
Collision (continued)
16:17
Sweeping
18:55
Local vs World Offset
17:20
Force and Torque
15:22
Random Numbers
16:47
The Sine Function
29:58
Deleting Classes
07:11
The Pawn Class
8 lectures • 2hr 43min
The Pawn Class
20:14
Pawn Movement Input
22:35
Pawn Movement Input (continued)
29:53
Pawn Movement Input (continued)
20:40
Pawn Movement Component
34:00
Pawn Movement Component (continued)
10:14
Pawn Camera Rotation
Preview
14:05
Environment Assets
10:52
The Character Class
9 lectures • 2hr 57min
Character Assets
16:26
Character Assets (continued)
19:17
The Character Class
20:52
The Character Class (continued)
19:56
The Character Class (continued)
27:58
The Character Class (continued)
23:53
The Animation Blueprint
24:23
The Animation Blueprint (continued)
12:24
The Animation Blueprint (continued)
11:49
Gameplay Mechanics
17 lectures • 7hr 50min
Floor Switch
47:18
Floor Switch (continued)
35:46
Floor Switch (continued)
27:26
Spawn Volume
31:06
Spawn Volume (continued)
19:40
Floating Platform
47:36
Pickups
33:30
Pickups (continued)
30:31
Pickups (continued)
10:37
HUD (Heads Up Display)
26:46
HUD (continued)
09:13
HUD (continued)
22:22
HUD (continued)
13:03
HUD (continued)
13:38
HUD (continued)
33:37
HUD (continued)
Preview
45:23
Arrays and Debug Spheres
22:29
Combat
30 lectures • 10hr 37min
Attaching to Sockets
29:53
Weapon Equipping
22:02
Weapon Equipping (continued)
17:19
Switching Blendspaces
19:46
Anim Montages (Attack!)
18:01
Anim Montages (continued)
12:00
Anim Montages (continued)
05:12
Enemy Combat
26:28
Enemy Combat (continued)
34:21
Enemy Combat (continued)
11:45
Enemy Combat (continued)
20:44
Console Controller Input
13:47
Combat Mechanics
22:54
Combat Mechanics (continued)
20:57
Combat Mechanics (continued)
16:52
Combat Mechanics (continued)
44:22
Interpolating to the Enemy
18:08
Enemy Attack Delay
07:56
Damage and Death
37:40
Enemy Health Bar
39:37
Fine Tuning Character Death
16:36
Fine Tuning Character Death (continued)
05:10
Refining Pickups
07:48
Refining Sprinting
08:36
Extending the Enemy Class
22:38
Extending the Enemy Class (continued)
Preview
39:41
Refining Gameplay
36:58
Refining Gameplay (continued)
17:45
Weapon Trails
13:05
Spawn Volume Improved
28:49
Level Changing and Saving the Game
12 lectures • 4hr 46min
Changing Levels in Game
21:00
Saving the Game
39:23
Saving the Weapon
54:35
Pause Menu
19:40
Pause Menu (continued)
18:47
Pause Menu (continued)
10:38
Pause Menu (continued)
12:50
Pause Menu (continued)
11:52
Pause Menu (continued)
19:16
Finishing Up
24:17
Removing All Unused Assets
46:21
Packaging the Game
07:07

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس

خرید لینک های دانلود
  • حجم فایل: 24.76GB
  • زبان: انگلیسی
  • زیرنویس انگلیسی: دارد
  • قیمت: 8000 تومان
  • دوره ++Unreal Engine C - دوره کامل توسعه دهنده بازی یک محصول ویژه است و دریافت لینک های دانلود آن با پرداخت هزینه امکان پذیر است. اطلاعات بیشتر