اگر شما برنامه نویسی باشید که بخواهید همیشه در در کنترل کامل خود باشد پس احتمالا می خواهید بازی خود را از ابتدا، با استفاده از کد های خودتان بنویسید. حتی اگر اینطور نباشد دلایل بسیاری وجود دارد تا مبانی ساخت را یاد بگیرید. در این ویدئو، با ساخت solid foundation برای بازی ساده HTML5، نحوه انتخاب ابزارهای کاربردی، ساختار کدها، الگوهای مفید JavaScript و تکنیک هایی برای رندر کردن بازی های مبتنی بر canvas در دستگاه های تلفن همراه آشنا می شوید.

سرفصل:

  • معرفی
  • آمادگی بسیار مهم است
  • انتخاب ابزارها
  • WebMatrix: کنترل منبع و استقرار (نسخه ی نمایشی)
  • Grokking Grunt
  • راه اندازی Grunt
  • تمیزکردن Lint Filter
  • صدمه دیدن احساسات با JSLint
  • سازماندهی سازی کد
  • بلافاصله بیانگر تابع (IIFE)
  • آشکار سازی الگوی ماژول
  • ساختار پروژه و الگوهای جاوا اسکریپت (نسخه ی نمایشی)
  • ذخیره قالب های سفارشی برای WebMatrix (نسخه ی نمایشی)
  • کار با دستگاه های موبایل
  • رندر موبایل
  • رندر برای موبایل (نسخه ی نمایشی)
  • خلاصه