ایجاد و حرکت یک شخصیت یا شکل در بازی HTML5 بسیار ساده است، اما بازی تنها با یک دشمن احتمالا خسته کننده خواهد بود. همانطور که عناصر متحرک بیشتری را به بازی اضافه می کنید، پیچیدگی رندر این عناصر به سرعت افزایش می یابد مگر اینکه شما یک رویکرد صحیح برای ایجاد و مدیریت آنها پیاده سازی کنید. در این ویدئو، ما به تکنیک ها و الگوهای ایجاد و مدیریت اشیاء بازی با هدف ایجاد کد ساده تر و قابل نگهداری خواهیم پرداخت.

سرفصل:

  • مقدمه
  • آبجکت ها
  • تازه سازی در Object های جاوا اسکریپت
  • به روز رسانی و طراحی آبجکت Single
  • به روز رسانی و طراحی آبجکت Single (نسخه ی نمایشی)
  • مدیریت چندین آبجکت
  • شما این کار را اشتباه انجام دادید (نسخه ی نمایشی)
  • مدیریت آبجکت با آرایه ها
  • مدیریت آبجکت با آرایه ها – دسترسی به آبجکت
  • مدیریت آبجکت با آرایه ها (نسخه ی نمایشی)
  • آبجکت های مدیریت شده توسط خود و مدیریت شده توسط بازی
  • آبجکت های مدیریت شده توسط خود
  • آبجکت های مدیریت شده توسط خود – ساده سازی کد
  • آبجکت های اولیه مدیریت شده توسط خود
  • منابع اضافی
  • خلاصه