تبلیغات

آموزش Google AdWords

دسته بندی ها: سرویس های اینترنتی ، آموزش های لیندا (Lynda) ، سرویس های گوگل ، آموزش Google AdWords

آموزش-google-adwords

Google AdWords تبلیغاتی را که در صفحه های نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود ایجاد می کند. قابلیت‌های ادوردز برای نمایش تبلیغات فقط محدود به این تبلیغات متنی یا تبلیغات در صفحه‌ی نتایج جستجو وب نیست و بسیار متنوع‌تر و گسترده تر است. سرویس ادوردز به مشتریان این امکان را می‌ دهد که علاوه بر آن که سایت‌ هایشان بر حسب رتبه ای که الگوریتم‌ های گوگل به آن‌ ها اختصاص داده است در نتایج جستجو نمایش داده می‌شود، بتوانند سایت‌هایشان را در همان صفحه اول نتایج جستجو گوگل برای کاربرانی که جستجو هایی مرتبط با کسب و کار و وب‌ سایت آن‌ ها می‌ کنند به صورت تبلیغات کوتاه در فرمت های مختلف به نمایش بگذارند. در دوره آموزشی Google AdWords شما با مفاهیم اساسی و کلیدی این سیستم تبلیغاتی کاربردی آشنا می شوید.

این دوره آموزشی محصول Lynda است.

سرفصل های دوره آموزشی:

  • آشنایی اولیه با google adwords
  • آشنایی با تبلیغات آنلاین
  • آشنایی با مزایای سیستم تبلیغاتی adwords
  • آشنایی با انواع تبلیغات ارائه شده از سوی گوگل
  • لغات و اصطلاحات رایج در این سیستم تبلیغاتی
  • آشنایی با نیازمندیهای تبلیغات در گوگل
  • شروع به کار با این سیستم
  • آشنایی با مکان های نمایش تبلیغات
  • آشنایی با ساختار ارائه تبلیغات
  • ساخت یک حساب کاربری
  • انتخاب روش پرداخت وجه
  • راهبری اینترفیس google adword
  • آشنایی با اینترفیس این نرم افزار
  • آشنایی با بخش account موجود در اینترفیس این سیستم
  • آشنایی با بروزرسانی ها در قسمت billing این نرم افزار
  • شروع کردن اولین برنامه تبلیغاتی
  • سازمان دهی برنامه تبلیغاتی در حساب کاربری تان
  • مروری بر امکانات قسمت campaign این سیستم
  • ساخت یک campaign با استفاده از گزینه های پیش فرض
  • سفارشی سازی تنظیمات campaign
  • مشخص نمودن مکان و زبان نمایش تبلیغات
  • آشنایی با تعیین دستگاه های نمایش تبلیغات
  • انتخاب روش ارسال
  • افزودن اطلاعات مکان کسب و کار
  • تنظیم گزینه های مربوط به تاریخ
  • ساخت یک گروه تبلیغ
  • آشنایی با ساختار گروه در برنامه تبلیغاتی
  • ساخت تبلیغات متنی
  • ساخت تبلیغات تصویری
  • درک و ساخت mobile ads
  • افزودن کلمات کلیدی مورد نظر
  • متصل نمودن کلمات کلیدی به سطوح گروه ها
  • بهبود تبلیغات با توجه به تجربه به دست آمده
  • یادگیری قوانین ساخت تبلیغات بسیار موثر
  • قوانین ساخت تبلیغات تصویری موثر
  • نوشتن تبلیغات بسیار موثر
  • استفاده از امکان وارد کردن پویای تبلیغات
  • تست تبلیغات بوسیله ابزارهای موجود
  • جستجو به دنبال بهترین کلمات کلیدی
  • تخمین کلمات کلیدی
  • درک انواع هماهنگی بین کلمات کلیدی
  • آشنایی با نحوه استفاده از جملات منفی در تبلیغات
  • تخمین زدن یک کلمه کلیدی
  • استفاده از ابزارهای موجود برای تشخیص بهترین کلمات کلیدی
  • آشنایی با درجه کیفیت و حراجی
  • آشنایی با نحوه عملکرد حراجی
  • آشنایی با درجه کیفیت
  • آشنایی با مشکلات quality score
  • در رابطه با شبکه نمایش آگهی های شما در اینترنت
  • در رابطه با google display network ( gdn )
  • تخمین زدن کارآیی gdn
  • استفاده از site and category campaign
  • دنبال نمودن کارایی آگهی ها
  • درک انواع conversion
  • آشنایی با conversion tracking
  • نصب کد های conversion tracking
  • یادگیری مبانی گزارشات adwords
  • استفاده ترکیبی از google adwords و google analytics
  • آشنایی با اهداف landing
  • آشنایی با چگونگی جلوگیری از خروج بازدید کننده از سایت
  • درک مفاهیم landing page
  • بهینه سازی ترافیک وب سایت
  • درک مفاهیم market share
  • در رابطه با امکان traffic estimator
  • بهینه سازی conversion
  • تعریف اهداف و محاسبه بازگشت سرمایه
  • استفاده از conversion optimizer
  • کارکردن به صورت offline بوسیله adwords editor
  • آشنایی با adwords editor
  • استفاده از adwords editor
  • رفع اشکالات پیش آمده
  • استفاده از ابزار پیش نمایش آگهی ها و ابزارهای تشخیص
  • آشنایی با نحوه تشخیص مشکلات کلمات کلیدی

لیست سرفصل های دوره آموزشی:

Quickly harness the power of Google AdWords and get the most value from your pay-per-click (PPC) spend. Learn how to choose the best keywords, write compelling ad copy, and measure the effectiveness of your ads on the leading PPC platform. AdWords expert David Booth explains the PPC landscape and shows how to use AdWords to get more clicks, conversions, and ultimately more return on your investment in search advertising. This course explains the best practices for setting up your account and offers lessons on keyword research, bidding strategies, the all-important Quality Score, conversion tracking, and campaign optimization. Plus, learn about remarketing with display ads and video advertising with YouTube.

Topics include: * Creating an AdWords account * Researching keywords with the Keyword Planner tool * Targeting locations and languages * Writing great ad headlines and copy * Setting campaign budgets and bidding * Using ad groups * Working with and optimizing your Quality Score * Installing conversion tracking code * Measuring ROI * Testing ads with split tests * Creating a remarketing campaign * Creating a video ad campaign

عنوان دوره: Google AdWords Essential Training حجم فایل: 1.19GB

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Lynda Google AdWords Essential Training-Updated Jun 1 2014

پیشنهاد فرادرس