آموزش Dynamics CRM

دسته بندی: نرم افزار ها

آموزش Dynamics CRM

آنچه در این صفحه می خوانید:

CRM چیست؟

CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سیستمی برای مدیریت تعامل شرکت با مشتریان فعلی و آینده است. این سیستم اغلب شامل استفاده از فناوری برای سازماندهی، خودکار سازی و همگام سازی فروش، بازاریابی، خدمات به مشتری و پشتیبانی فنی است. CRM می تواند با سازماندهی و اتوماسیون فرایندهای تجاری که رضایت و وفاداری مشتری را تقویت می کنند، به کاهش هزینه ها و افزایش سودآوری کمک کند.

این یک دسته از سلوشن های نرم افزاری یکپارچه و مبتنی بر داده است که نحوه تعامل و انجام کار با مشتریان را بهبود می بخشد. سیستم های CRM به شما کمک می کنند تا روابط مشتری را مدیریت و حفظ کنید، پیگیری های فروش، بازاریابی و خطوط ارتباطی را دنبال کنید و داده های عملی را تحویل بگیرید.

معرفی Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM یک بسته نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتری است که توسط مایکروسافت در تقویت روابط مشتری برای هر سازمانی متمرکز شده است. این محصول به طور عمده در بخش های فروش، بازاریابی و خدمات به مشتریان متمرکز است، اگرچه مایکروسافت Dynamics CRM را به عنوان یک پلتفرم XRM بازاریابی کرده است و شرکای خود را ترغیب به استفاده از فریمورک اختصاصی آن (مبتنی بر NET) برای شخصی سازی آن کرده است. در سال های اخیر، آن را به عنوان یک پلتفرم Analytics هدایت شده توسط CRM نیز رشد داده است.

CRM Solution می تواند برای هدایت بهره‌وری فروش و اثربخشی بازاریابی برای یک سازمان، رسیدگی به زنجیره پشتیبانی کامل مشتری و ارائه بینش اجتماعی، هوش تجاری و بسیاری دیگر از ویژگی ها و ویژگی های خارج از آن مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان یک محصول، Microsoft Dynamics CRM همچنین پشتیبانی کامل از موبایل را برای استفاده از برنامه های CRM در تلفن همراه و تبلت ها ارائه می دهد.

تاریخچه Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM برای اولین بار در سال 2001 با کسب ارتباط، یک شرکت CRM مبتنی بر وب با تنها 10 کارمند آغاز شد. با این همکاری، توسعه یک برنامه CRM مدرن و مبتنی بر وب آغاز شد. در سال 2003 مایکروسافت CRM 1.0 با ارائه مدیریت ارتباط اولیه و فعالیت های تبلیغات ایمیل با هدف تجارت کوچک و متوسط (SMB) عرضه شد.

مزایای Dynamics CRM

در مقایسه با سایر محصولات، Microsoft Dynamics CRM یک راه حل CRM قدرتمند و بسیار انعطاف پذیر است. شرکای تجاری واجد شرایط Microsoft Dynamics CRM قادر به پیکربندی محصول هستند تا بتوانند طیف گسترده ای از فرایندهای مختلف صنعت و صنعت را برآورده سازند، هر چقدر ممکن است این فرایندها یا الزامات پیچیده باشند.

با تمام این قابلیت ها، انعطاف پذیری و پتانسیل ها، به راحتی می توان از مزایایی که Microsoft Dynamics CRM برای سازمانی به ارمغان می آورد که دارای فرایندهای تجاری کاملاً استاندارد است و صرفاً به دنبال بهبود فروش، بازاریابی و خدمات به مشتری خود هستند، چشم پوشی کرد.

Microsoft Dynamics CRM یک گزینه عالی برای مشاغل است که به یک راه حل CRM بسیار پیکربندی شده یا سفارشی نیاز دارند. در حقیقت، می توان آنقدر پیکربندی کرد که می تواند به عنوان یک راه حل CRM (که در اینجا "xRM" یا "هرگونه مدیریت ارتباط" به وجود می آید) به سختی قابل تشخیص باشد. اما Microsoft Dynamics CRM همچنین برای سازمان هایی، کوچک یا بزرگ، که به صورت مستقیم و بدون نیاز به عملکرد لازم هستند، ایده آل است. این نرم افزار CRM عالی برای مشاغلی است که می خواهند پیکربندی حداقل، همراه با سهولت استفاده به طور کلی فرآیندهای تجاری خود را بهبود بخشیده و بازده سریع سرمایه گذاری (ROI) را ارائه دهند.

در اینجا مواردی از مزایای Microsoft Dynamics CRM آورده شده است:

  • کارکنان به طور مؤثرتر کار می کنند و تصمیمات بهتری می گیرند زیرا با استفاده از ویژگی هایی مانند فیلترهای جستجوی Microsoft Dynamics CRM، "یافتن پیشرفته" و ابزارهای گزارش دهی، می توانند به سرعت و با دقت به اطلاعات دقیق مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.
  • بازاریابی شما بهبود می یابد زیرا Microsoft Dynamics CRM تنظیم، مدیریت، اجرای، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کمپین ها را آسان می کند. این به نوبه خود، به کارکنان بازاریابی کمک می کند که از هزینه بازاریابی خود بهترین نتیجه را کسب کرده و نتایج کمپین را بهبود بخشند.
  • از ابتدا، طیف وسیعی از ویژگی های جدید در CRM 2011 مایکروسافت مانند داشبورد، آشنایی بیشتر آن و مشتری متناسب با نقش به هر کس کمک می کند تا از سیستم استفاده کند حتی کارآمدتر خواهد بود.
  • شما به زودی شروع به کسب و کار بیشتر می کنید زیرا Microsoft Dynamics CRM به کارمندان فروش و بازاریابی کمک می کند تا با هم کار کنند و راه پیگیری و مدیریت مسیرها و فرصت ها را بهبود بخشند.
  • از آنجا که Microsoft Dynamics CRM تمام اطلاعات را در یک مکان نگه می دارد، هیچ اطلاعات اضافی در دسترس نیست - هر کس به تمام اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی دارد و آنها با هم کار می کنند.
  • با نگه داشتن کلیه تعاملات مشتری در Microsoft Dynamics CRM، همراه با طیف وسیعی از ابزارها و ادغام با Outlook، بزودی شروع به بهبود ارتباطات با مشتریان خود و افزایش بهره وری عمومی در تجارت می کنید.
  • Microsoft Dynamics CRM با اجرای صحیح فرآیندهای کسب و کار شما رویکرد "بهترین عمل" را نصب می کند.
  • حفظ مشتری و درآمد شما با افزایش سریع و کارآمدتر کارکنان با پرس و جوها افزایش می یابد.
  • بازاریابی و فروش سفارشات بیشتری را به ارمغان می آورند زیرا Microsoft Dynamics CRM به آنها امکان می دهد تا دیدگاه روشنی از بازار داشته باشند و فرصت های فروش بالقوه بیشتری را شناسایی کنند.
  • Microsoft Dynamics CRM دارای ویژگی های مختلفی برای تقویت بهره وری است و یک راه حل سریع سریع، آسان و قابل اعتماد CRM است، بنابراین به زودی بازده کلی تجارت شما شروع به بهبود می کند.
  • از آنجا که Microsoft Dynamics CRM پیش بینی فروش را بهبود می بخشد، برنامه ریزی و خرید شما نیز بهبود می یابد.
  • Microsoft Dynamics CRM مدیریت خط ارتباطی بهتری را امکان پذیر می کند، که به نوبه خود بدان معنی است که می توانید نیازهای تولید و تولید را با دقت بیشتری پیش بینی کنید.
  • کارکنان ارشد و مدیریت فروش شما از طریق شفافیت و تجزیه و تحلیل بیشتر روند فروش، افراد و تیم های فروش را بهتر توسعه می دهند.
  • سرویس دهی و مدیریت پرونده Microsoft Dynamics CRM باعث افزایش کارایی شما در رسیدگی به مشکلات مشتری، مشکلات یا درخواست های پشتیبانی، بهبود مراقبت از مشتری، شهرت و حفظ مشتری می شود.

چرا باید از Dynamics CRM استفاده کنیم؟

Microsoft Dynamics CRM راه حل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مایکروسافت است که شرکت ها را قادر می سازد تا باهوش تر، به طور موثر فروش و به بازار عرضه کنند. CRM می تواند با سازماندهی و اتوماسیون فرآیندهای تجاری که باعث ایجاد روابط و رضایت مشتری می شوند، در کلیه تعامل ها - بازاریابی، فروش و خدمات به مشتری، به کاهش هزینه ها و افزایش سودآوری کمک کند. راه حل های CRM می توانند بازده سرمایه گذاری (ROI) را از طریق اتوماسیون بازاریابی، خدمات به مشتری و اتوماسیون نیروی فروش ارائه دهند.

با Dynamics 365 یک راه حل انعطاف پذیر دریافت می کنید که با توجه به نیازهای تجاری شما قابل تنظیم است. برای برآورده کردن نیازهای یک خط مشاغل خاص، یک برنامه مستقل انتخاب کنید یا از چندین ابزار CRM استفاده کنید که به عنوان یک راه حل یکپارچه قدرتمند با یکدیگر کار می کنند.

تصمیمات بهتری بگیرید

  • از طریق تجزیه و تحلیل داده های real-time، به شهرت و مارک تجاری خود بینش دهید.
  • اولویت بندی منجر به استفاده از چندین مدل به ثمر رساندن هدایت است.
  • داشبورد سفارشی بسازید تا داده هایی را که مهمترین مورد برای تجارت شما هستند، تجزیه و تحلیل کنید.

سریع تطبیق دهید

  • فرآیندهای خودکار را برای تجارب بهتر مشغول خدمت انجام دهید.
  • از هوش مصنوعی (AI) برای راهنمایی تصمیمات شغلی و هدایت نوآوری استفاده کنید.
  • برای کاهش هزینه های عملیاتی و ساده سازی استقرار در زیرساخت های خود به بستر cloud Microsoft متکی باشید.
آیا این نوشته را دوست داشتید؟
packt-hands-on-dynamics-365-ai-for-business-insights

آموزش عملی Dynamics 365 AI برای بینش های کسب و کار


هوش مصنوعی در دنیای IT ذهن همه را به خود مشغول کرده و مایکروسافت در امر سرمایه گذاری در هوش مصنوعی و اپلیکیشن های تجاری در خط مقدم است. با استفاده از ...

1400/02/30 340 بازدید
linkedin-learning-microsoft-dynamics-365-the-basics

آموزش Microsoft Dynamics 365: اصول اولیه


Microsoft Dynamics 365 یک سامانه ابری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) است که توسط مایکروسافت عرضه می شود. در این دوره Gini von Courter شما را قدم به قد...

1399/01/01 2800 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-microsoft-dynamics-365-and-the-power-platform

آموزش Microsoft Dynamics 365 و Power Platform


در این دوره ، یاد بگیرید که چگونه قدرت Dynamics 365 را به عنوان یک راه حل برنامه ریزی منابع سازمانی مبتنی بر ابر (ERP) ، همراه با اتوماسیون تجاری و قا...

1398/12/02 1513 بازدید زیرنویس دارد
packtpub-customizing-and-administering-microsoft-dynamics-crm

سفارشی سازی و مدیریت Microsoft Dynamics CRM


در این دوره آموزش کار با نرم افزار Microsoft Dynamics CRM خواهید دید. شامل قسمت های سفارشی سازی، تنظیم درجات کاربران برای حفظ امنیت، طراحی فرم و داشبو...

1398/10/07 1916 بازدید
linkedin-migrating-from-salesforce-to-dynamics-365

مهاجرت از Salesforce به Dynamics 365


در این دوره با چگونگی مهاجرت روند کاری فروش از Salesforce به Dynamics 365، نحوه اجرای گزارش‌ها، کار با مخاطبین و lead ها و close deals در داینامیک، نح...

1398/08/03 813 بازدید زیرنویس دارد
packtpub-configuring-and-extending-dynamics-365-customer-engagement-video

آموزش پیکربندی و گسترش Dynamics 365 Customer Engagement


Dynamics 365 نتیجه ادغام پلت فرم CRM سنتی خود را با ERP آن می باشد که محصول مایکروسافت است. این پلتفرم نه تنها قابلیت اتوماسیون معمول Salesforce و قاب...

1397/12/09 2134 بازدید
microsoft-dynamics-crm-چیست؟

Microsoft Dynamics CRM چیست؟


CRM بخشی از استراتژی کسب و کار یا بازاریابی است كه هدف آن صرفاً به افزایش میزان فروش و سوددهی مقطعی محدود نمی‌شود. بلکه CRM سعی دارد به دیدگاهی منحصر ...

1397/03/22 31508 بازدید
دوره-آموزش-dynamics-crm-کاربر-قوی

دوره آموزش Dynamics CRM - کاربر قوی


این آموزش تصویری مباحثی در خصوص Dynamics CRM آموزش می دهد که هر کاربر قوی باید با آن آشنا باشد. این دوره آموزشی محصول موسسه Pluralsight می باشد. سرف...

1397/03/22 2730 بازدید
pluralsight-integrate-dynamics-crm-2016-and-earlier-with-sharepoint

یکپارچه سازی Dynamics CRM 2016 با SharePoint


با مشاهده این دوره ی آموزشی یاد می گیرید که چطور امکانات Dynamic CRM 2016 را با محیط ، امکانات و ابزارهای SharePoint ترکیب کرده و از آن ها استفاده کنی...

1397/03/22 2083 بازدید
cbt-nuggets-microsoft-dynamics-crm-2015-online-mb2-706

دوره Microsoft Dynamics CRM 2015 Online MB2-706


در این آموزش تصویری با مباحث مربوط به گواهینامه Microsoft Dynamics CRM 2015 Online MB2-706 آشنا می شوید. این دوره آموزشی محصول موسسه CBT Nuggets است. ...

1397/03/22 2072 بازدید
cbt-nuggets-microsoft-dynamics-crm-2015-mb2-708

دوره Microsoft Dynamics CRM 2015 MB2-708


در این آموزش تصویری با مباحث مربوط به دوره Microsoft Dynamics CRM 2015 MB2-708 آشنا می شوید. در این دوره نحوه کار با Windows Server ، به روز رسانی CRM...

1397/03/22 2097 بازدید
lynda-microsoft-dynamics-crm-essential-training

آموزش Microsoft Dynamics CRM


در این آموزش تصویری با Microsoft Dynamics CRM آشنا می شوید. این دوره آموزشی محصول موسسه Lynda است. سرفصل های این دوره: مشاهده شخصیو داشبورد تیم ...

1397/03/22 2537 بازدید
lynda-microsoft-dynamics-365-first-look

آشنایی با Microsoft Dynamics 365


Dynamics 365 محبوب ترین ویژگی های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) به صورت یک راه حل که می تواند از هر نقطه قابل دسترسی ...

1397/03/22 3274 بازدید
lynda-dynamics-for-power-users-reports-charts-and-dashboards

آموزش داشبوردها، چارت ها و گزارشات در Microsoft Dynamics 365


در این دوره با نحوه استفاده از داشبوردها، چارت ها و گزارشات برای تاثیرگذاری بر روی گردش کارهای کسب و کار و اشتراک گذاری data story در Dynamics، نحوه ا...

1397/03/22 1432 بازدید
1397/03/22 1406 بازدید
1397/03/22 739 بازدید زیرنویس دارد