آموزش کسب و کار (Business)

آموزش کسب و کار

آنچه در این صفحه می خوانید:

معرفی کسب و کار (Business)

کسب و کار فعالیتی است که با تولید یا خرید و فروش کالاها و یا خدمات زندگی خود را می سازید و یا درآمد کسب می کنید. به عبارت ساده تر، "هرگونه فعالیت یا شرکتی است که برای سودآوری انجام می شود. این بدان معنا نیست که یک شرکت، کارخانه، طرح مشارکتی یا سازمان های رسمی از این دست باشد، بلکه می تواند از یک شغل عابر خیابانی گرفته تا جنرال موتورز باشد."

داشتن یک نام تجاری، نهاد تجاری را از مالک جدا نمی کند، به این معنی که صاحب مشاغل عهده دار و مسئول بدهی های ناشی از تجارت است. این اصطلاح غالباً به صورت محاوره ای (اما نه توسط وكلا و نه توسط مقامات دولتی) برای مراجعه به یك شركت استفاده می شود. از طرف دیگر یک شرکت یک حقوقی جداگانه است و مسئولیت محدود و همچنین نرخ مالیات شرکت را در اختیار شما قرار می دهد. ساختار شرکت برای راه اندازی پیچیده تر و گران تر است اما محافظت و مزایای بیشتری را برای مالک ایجاد می کند.

انسان ها به طور مداوم در فعالیت های خاصی به منظور رفع نیازهای نامحدود خود، فعالیت می کنند. هر روز ما به طور مستقیم یا غیرمستقیم با کلمه "کسب و کار" یا "بازرگان" آشنا می شویم. امروزه کسب و کار بخش مهمی از دنیای مدرن شده است. کسب و کار یک فعالیت اقتصادی است که با تولید و توزیع کالا و خدمات مداوم و منظم برای رضایت خواسته های انسانی مرتبط است. همه ما به غذا، لباس و پناهگاه نیاز داریم. ما همچنین بسیاری از نیازهای خانگی دیگری را در زندگی روزمره داریم که خواستار رفع آنها هستیم. برای مثال مغازه دار از عمده فروش، عمده فروش از تولید کنندگان محصول تهیه می کند. مغازه دار، عمده فروش، تولید کننده، در حال کسب و کار هستند و بنابراین آنها به عنوان بازرگان نامیده می شوند. اصطلاح کسب و کار به معنای تولید مداوم و توزیع کالاها و خدمات با هدف کسب سود در شرایط نامطلوب بازار است.

فعالیت های کسب و کار (Business)

کسب و کار شامل فعالیت های زیر است:

حسابداری

حسابداری، اندازه گیری و پردازش و ارتباط اطلاعات مالی درباره اشخاص اقتصادی مانند مشاغل و شرکت ها است. رشته مدرن توسط ریاضیدان ایتالیایی لوکا پاسیولی در سال 1494 تأسیس شده است. حسابداری، که به آن "زبان تجارت" نیز می گویند، نتایج فعالیت های اقتصادی یک سازمان را اندازه گیری می کند و این اطلاعات را برای کاربران مختلف از جمله سرمایه گذاران، طلبکاران، و مدیران فراهم می کند. اصطلاحات "حسابداری" و "گزارشگری مالی" اغلب به عنوان مترادف استفاده می شوند.

دارایی، مالیه، سرمایه گذاری

امور مالی حوزه ای است که به مطالعه سرمایه گذاری می پردازد. این حوزه شامل جریان دارایی ها و بدهی ها در طول زمان در شرایط مختلف عدم اطمینان و ریسک است. امور مالی همچنین می تواند به عنوان علم مدیریت پول تعریف شود. هدف مالی این است که دارایی ها را بر اساس سطح ریسک و نرخ بازده مورد انتظارشان قیمت گذاری کنند. امور مالی را می توان به سه زیر گروه مختلف تقسیم کرد: امور مالی عمومی، مالی شرکت ها و امور مالی شخصی.

تولید

عبارت است از تولید کالاهایی برای استفاده یا فروش با استفاده از نیروی کار و ماشین آلات، ابزارها، فرآوری شیمیایی و بیولوژیکی یا فرمولاسیون انجام می شود. این اصطلاح ممکن است به طیف وسیعی از فعالیت های انسانی، از صنایع دستی گرفته تا فناوری پیشرفته اشاره داشته باشد، اما بیشتر در تولید صنعتی کاربرد دارد، که در آن مواد اولیه در مقیاس بزرگ به کالاهای نهایی تبدیل می شوند.

بازاریابی

بازاریابی توسط انجمن بازاریابی آمریکا به عنوان "فعالیت، مجموعه موسسات و فرآیندهای ایجاد، برقراری ارتباط، تحویل، و مبادله پیشنهادات تعریف شده است که برای مشتریان، شرکا، و جامعه به طور کلی ارزش دارد" تعریف شده است. این اصطلاح از معنای اصلی توسعه یافته است که به معنای واقعی کلمه برای رفتن به بازار برای خرید یا فروش کالاها یا خدمات است. تاکتیک های بازاریابی شامل تبلیغات و همچنین تعیین قیمت محصول می باشد. با پیشرفت تکنولوژی، بازاریابی بیشتر به طبقه ای به نام بازاریابی دیجیتال تقسیم می شود. این بازاریابی محصولات و خدمات با استفاده از فناوری های دیجیتال است.

تحقیق و توسعه

تحقیق و توسعه به فعالیت هایی در ارتباط با نوآوری شرکت یا واحد فعالیتی اشاره دارد. تحقیق و توسعه مرحله اول توسعه خدمات یا محصول جدید بالقوه را تشکیل می دهد. انجام تحقیقات و مدیریت بسیار دشوار است زیرا ویژگی اصلی تحقیق این است که محققان از قبل دقیقا نمی دانند که چگونه می توانند نتیجه مطلوب را بدست آورند.

ایمنی

جراحات سالانه میلیاردها دلار برای شرکت ها هزینه ایجاد می کند. مطالعات نشان داده اند که چگونه پذیرش شرکت و اجرای سیستم های جامع مدیریت ایمنی و بهداشت، باعث کاهش حوادث، هزینه های بیمه و مطالبات جبران خسارت کارگران می شود. فناوری های جدید، مانند دستگاه های ایمنی پوشیدنی و آموزش ایمنی آنلاین موجود، به منظور ترغیب کارفرمایان به سرمایه گذاری و کاهش هزینه های مربوط به حفاظت از کارکنان خود، توسعه یافته اند.

فروش

فعالیت هایی است که مربوط به فروش یا تعدادی کالاها یا خدمات فروخته شده در یک بازه زمانی معین است. فروش غالباً با تمام خطوط مشاغل یکپارچه شده و برای موفقیت یک شرکت مهم است.

فرم های تشکیل کسب و کار (Business)

اشکال مالکیت مشاغل بر حسب صلاحیت متفاوت است، اما چندین نهاد مشترک وجود دارد:

  • مالکیت شخصی: مالکیت شخصی که به عنوان تنها یک معامله گر شناخته می شود، متعلق به یک نفر است و به نفع آنها فعالیت می کند. مالک کسب و کار را به تنهایی اداره می کند و ممکن است کارمندانی را استخدام کند. یک مالک اختصاصی مسئولیت نامحدودی درمورد کلیه تعهداتی که توسط تجارت ایجاد شده است، خواه از هزینه های عملیاتی و یا قضاوت در مورد تجارت باشد. کلیه دارایی های شغل متعلق به مالک است.
  • مشارکت: مشارکت یک تجارت است که متعلق به دو یا چند نفر است. در بیشتر اشکال مشارکت، هر یک از شرکا مسئولیت نامحدودی در قبال بدهی های صورت گرفته توسط تجارت دارند. سه نوع شایع ترین مشارکت های انتفاعی عبارتند از مشارکت های عمومی، مشارکت های محدود و مشارکت های با مسئولیت محدود.
  • شرکت: صاحبان یک شرکت دارای مسئولیت محدود هستند و تجارت دارای شخصیت حقوقی جداگانه ای از صاحبان آن است. شرکت ها می توانند دولتی یا خصوصی باشند و می توانند یا برای سود یا به عنوان سازمان های غیرانتفاعی سازمان دهند. یک شرکت خصوصی و انتفاعی با مالکیت متعلق به سهامداران آن است که یک هیئت مدیره را برای هدایت شرکت و استخدام کارمندان مدیریت خود انتخاب می کنند. یک شرکت خصوصی و انتفاعی با مالکیت خصوصی می تواند توسط گروه کوچکی از افراد یا به صورت عمومی با سهام معامله شده عمومی در بورس سهام برگزار شود.
  • تعاونی: که اغلب به عنوان "تعاونی" خوانده می شود، تعاونی یک تجارت با مسئولیت محدود است که می تواند به عنوان سود یا غیر انتفاعی سازماندهی کند. تعاونی با یک شرکت متفاوت است زیرا اعضای آن است، نه سهامدار، و آنها در تصمیم گیری مشترک هستند. تعاونی ها معمولاً به عنوان تعاونی های مصرف کننده یا تعاونی های کارگر طبقه بندی می شوند. تعاونی ها برای ایدئولوژی دموکراسی اقتصادی اساسی هستند.
  • شرکت های با مسئولیت محدود (LLC)، مشارکت های با مسئولیت محدود و سایر انواع خاص سازمان های تجاری با انجام مشاغل تحت یک شرکت حقوقی جداگانه با حمایت های قانونی خاص، از صاحبان یا سهامداران خود در مقابل شکست کسب و کار محافظت می کنند. در مقابل، مشاغل بدون شرکت یا افرادی که به تنهایی کار می کنند، معمولاً به اندازه محافظت نمی شوند.
  • حق خصوصی: حق رای دادن سیستمی است که در آن کارآفرینان حق باز کردن و اداره یک تجارت از یک شرکت بزرگتر را خریداری می کنند. حق خصوصی در ایالات متحده گسترده است و یک منبع بزرگ اقتصادی است. یکی از دوازده مشاغل خرده فروشی در ایالات متحده حق خصوصی است و 8 میلیون نفر در این مشاغل حقوقی کار می کنند.
  • شرکتی محدود به ضمانت: معمولاً در مواردی که شرکت ها برای اهداف غیرتجاری، مانند کلوپ ها یا خیرین تشکیل می شوند، استفاده می شود. اعضای پرداخت تضمین مبلغ معینی (معمولاً اسمی) را تضمین می کنند که شرکت در انحلال ورشکستگی شرکت کند، اما در غیر این صورت، هیچ حقوقی در رابطه با شرکت ندارند. این نوع شرکت در انگلیس متداول است. یک شرکت محدود با ضمانت ممکن است با یا بدون داشتن سرمایه سهم باشد.
  • شرکتی محدود شده توسط سهام: رایج ترین شکل شرکتی که برای مشاغل تجاری استفاده می شود. به طور خاص، یک شرکت محدود "شرکتی است که در آن مسئولیت هر یک از سهامداران محدود به مبلغی است که به صورت جداگانه سرمایه گذاری می شود" با این که شرکت ها "متداول ترین نمونه یک شرکت محدود" است. این نوع شرکت در انگلیس و بسیاری از کشورهای انگلیسی زبان متداول است. شرکتی محدود به سهام ممکن است یک شرکت باشد:
  1. شرکت بازرگانی عمومی
  2. شرکت خصوصی
  • شرکتی محدود به ضمانت با سرمایه سهم: یک شرکت ترکیبی، معمولاً در جایی که شرکت برای اهداف غیرتجاری تشکیل می شود، استفاده می شود، اما فعالیت های شرکت تا حدودی توسط سرمایه گذاران که انتظار بازگشت دارند تأمین می شود.

شرکت ها همچنین برای اهداف قانونی و نظارتی گاه به شرکت های دولتی و شرکت های خصوصی متمایز می شوند. شرکت های عمومی شرکت هایی هستند که سهام آنها می توانند در بورس اوراق بهادار معامله شوند. شرکت های خصوصی سهام معاملاتی عمومی ندارند و غالباً محدودیت هایی در نقل و انتقال سهام دارند. در برخی از حوزه های قضایی، شرکت های خصوصی حداکثر تعداد سهامداران را دارند.

نرم افزار های کسب و کار (Business)

نرم افزار تجاری، نرم افزار یا مجموعه برنامه های رایانه ای است که برای انجام کارکردهای مختلف تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه های تجاری برای افزایش بهره وری، اندازه گیری بهره وری و انجام دقیق سایر عملکردهای تجاری استفاده می شوند.

به طور کلی، نرم افزارهای شغلی احتمالاً برای تأمین نیازهای یک تجارت خاص ایجاد شده است، بنابراین به آسانی قابل انتقال به یک محیط تجاری متفاوت نیست، مگر اینکه ماهیت و عملکرد آن یکسان باشد. با توجه به نیازهای منحصر به فرد هر کسب و کار، نرم افزار خارج از قفسه بعید است که نیازهای یک شرکت را به طور کامل برطرف کند. اما، در صورت نیاز به راه حل در قفسه، با توجه به ملاحظات زمانی یا پولی، احتمالاً به سطح سفارشی سازی نیاز است. استثنائات، بسته به مشاغل مورد نظر وجود دارد، و تحقیقات کامل همیشه قبل از اینكه متعهد به راه حل های مختلف شوید، مورد نیاز است.

برخی از برنامه های تجاری تعاملی هستند، یعنی آنها رابط کاربری گرافیکی دارند و کاربران می توانند داده ها را پرس و جو کنند یا آنها را تغییر دهند و فوراً نتایج را مشاهده کنند. آن ها همچنین می توانند گزارش را فوراً اجرا کنند. برخی از برنامه های تجاری در حالت دسته ای اجرا می شوند: آنها تنظیم شده اند تا بر اساس یک رویداد یا زمان از پیش تعیین شده اجرا شوند و یک کاربر تجاری نیازی به شروع آنها یا نظارت بر آنها ندارد.

انواع مختلفی از کاربران در محیط کسب و کار یافت می شوند و می توان آنها را با استفاده از یک ماتریس کوچک، متوسط ​​و بزرگ طبقه بندی کرد:

  • بازار كسب و كار كوچك معمولاً از نرم افزار حسابداري منازل و اداری مانند LibreOffice، Microsoft Office يا GSuite تشكيل شده است.
  • شرکت متوسط ​​یا کوچک و متوسط ​​(SME) دارای طیف گسترده ای از برنامه های نرم افزاری است، اعم از حسابداری، گروهی، مدیریت ارتباط با مشتری، سیستم های مدیریت منابع انسانی، مدیریت روابط برون سپاری، مدیریت روابط برون سپاری، نرم افزار مبدا وام، نرم افزار سبد خرید، نرم افزار خدمات میدانی و سایر برنامه های افزایش بهره وری.
  • بخش آخر برنامه های نرم افزاری سطح سازمانی را شامل می شود، مانند برنامه هایی در زمینه برنامه ریزی منابع سازمانی، مدیریت محتوای شرکت (ECM)، مدیریت فرایندهای تجاری (BPM) و مدیریت چرخه محصول. این برنامه ها از نظر وسعت گسترده هستند و اغلب با ماژول هایی همراه هستند که عملکردهای بومی را اضافه می کنند یا عملکرد برنامه های رایانه ای شخص ثالث را در خود جای می دهند.

مایکروسافت اوت لوک (Outlook)

Microsoft Outlook یک مدیر اطلاعات شخصی مایکروسافت است که به عنوان بخشی از مجموعه مایکروسافت آفیس موجود است. در درجه اول یک برنامه ایمیل، که آن نیز شامل تقویم، مدیر وظیفه، مدیر تماس، یادداشت برداری، ژورنال و مرور وب می باشد. همچنین می تواند به عنوان یک برنامه مستقل مورد استفاده قرار گیرد یا می تواند با Microsoft Exchange Server و Microsoft SharePoint Server برای چندین کاربر در یک سازمان، مانند صندوق های پستی و تقویم های مشترک، پوشه های عمومی Exchange، لیست های شیرپوینت و برنامه های نشست کار کند. مایکروسافت همچنین برنامه های تلفن همراه را برای اکثر سیستم عامل های موبایل از جمله iOS و اندروید منتشر کرده است. توسعه دهندگان همچنین می توانند با استفاده از مایکروسافت ویژوال استودیو، نرم افزارهای سفارشی خود را که با Outlook و کامپوننت های آفیس کار می کند، بسازند. علاوه بر این، دستگاه های ویندوز فون می توانند تقریباً تمام داده های Outlook را با Outlook Mobile همگام سازی کنند.

آفیس 365

Office 365 یک خط از سرویس های اشتراک است که توسط مایکروسافت به عنوان بخشی از خط تولید مایکروسافت آفیس ارائه می شود. این برند شامل برنامه هایی است که امکان استفاده از مجموعه نرم افزار Microsoft Office را در طول عمر اشتراک و همچنین نرم افزار مبتنی بر ابر به عنوان محصول خدماتی برای محیط های تجاری از جمله میزبان Exchange Server ،Skype برای Business Server و SharePoint فراهم می کند. تمام برنامه های Office 365 شامل بروزرسانی های خودکار در نرم افزار مربوطه بدون هزینه اضافی است، برخلاف لایسنس های معمولی برای این برنامه ها، در نسخه های جدید نیاز به خرید یک لایسنس جدید دارید.

مایکروسافت آفیس (Microsoft office)

مایکروسافت آفیس یا بسته نرم افزاری آفیس، مجموعه ای از نرم افزارهایی است که هر کدام نقش مهمی در انجام ساده تر و بهتر کارها ایفا می کنند. مایکروسافت آفیس بر روی سیستم عامل های مایکروسافت، ویندوز و مک او اس اجرا می شود. تا کنون نسخه های بسیاری از آن به بازار عرضه گردیده است.

کلیک ویو (QlikView)

QlikView یک بستر کشف کسب و کار است که self-service BI خود را برای همه کاربران مشاغل سازمان ها فراهم می کند. با QlikView، می توانید داده ها را تجزیه و تحلیل کرده و از اکتشافات داده خود برای پشتیبانی از تصمیم گیری استفاده کنید. QlikView به شما امکان می دهد تا به سؤالات خود بپرسید و به آنها پاسخ دهید و مسیرهای خود را دنبال کنید و این شما و همکارانتان را قادر می سازد تا به طور مشترک تصمیم گیری کنند.

QlikView یک برنامه هوشمند کسب و کار است که به سازمان های بزرگ و کوچک در کشف داده ها کمک می کند. بیش از 30،000 سازمان از QlikView برای درک داده ها و بکارگیری از QlikView در تصمیم گیری استراتژیک استفاده می کنند. QlikView اطلاعات را به صورت بصری ارائه می دهد که زمینه را برای داده ها در فرمت غنی اما ساده فراهم می کند.

در هسته QlikView موتور نرم افزاری ثبت شده ما قرار دارد که نمایش داده های جدیدی از پرواز را ایجاد می کند. QlikView داده ها را فشرده می کند و آن را در حافظه نگه می دارد، جایی که برای کاوش های فوری توسط چندین کاربر در دسترس است. برای مجموعه داده های بسیار بزرگ برای جا افتادن در حافظه، QlikView مستقیماً به منبع داده متصل می شود. QlikView بدون در نظر گرفتن مکانی که در آن ذخیره شده است، یک تجربه انجمنی مشترک در تمام داده های مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل ارائه می دهد. می توانید از هر جایی شروع کنید و به هر کجا بروید. و محدود به مسیرهای از پیش تعیین شده یا داشبورد از پیش تنظیم شده نیست.

مایروسافت بیزتاک سرور (Biztalk server)

BizTalk یک نوآوری صنعتی است که مایکروسافت برای ترویج زبان نشانه گذاری XML به عنوان زبان مبادله اطلاعات مشترک برای تجارت الکترونیک و ادغام برنامه در اینترنت تولید کرد. BizTalk می گوید که رشد تجارت الکترونیکی نیازمند کسب و کار با استفاده از فناوری های مختلف کامپیوتری است تا وسیله ای برای به اشتراک گذاشتن داده ها باشد. پذیرش XML به عنوان یک پلتفرم خنثی برای نمایش داده های ارسال شده بین رایانه ها، گروه BizTalk دستورالعمل هایی را که به عنوان فریمورک BizTalk شناخته می شوند، برای نحوه انتشار طرح (ساختار داده های استاندارد) در XML و نحوه استفاده از پیام های XML برای ادغام برنامه های نرم افزاری ارائه داده است.

آموزش شیرپوینت (Sharepoint)

SharePoint یک بستر مشترک مبتنی بر وب است که با Microsoft Office ادغام می شود. SharePoint در سال 2001 راه اندازی شد و در درجه اول به عنوان یک سیستم مدیریت پروژه و ذخیره اسناد به فروش می رسد، اما این محصول بسیار قابل تنظیم است و استفاده از آن در سازمان ها بسیار متفاوت است. مایکروسافت اظهار داشت که شیرپوینت دارای 190 میلیون کاربر در 200 هزار سازمان است. سازمان ها از SharePoint برای ایجاد وب سایت استفاده می کنند. شما می توانید از آن به عنوان مکانی مطمئن برای ذخیره، سازماندهی، به اشتراک گذاری و دسترسی به اطلاعات از هر وسیله ای استفاده کنید.

ادوبی کانکت (Adobe Connect)

AdobeConnect یک ابزار همکاری است که شامل کنفرانس های ویدئویی، به اشتراک گذاری برنامه، رای گیری زنده، چت، وایت برد و سخنرانی ها می باشد. شما می توانید دسکتاپ خود را برای میزبانی کنفرانس های زنده و همزمان با گروه های کوچکی یا بزرگ استفاده کنید. با استفاده از Adobe Connect، شما و سایر شرکت کنندگان در جلسه می توانند به یک جلسه زنده و آنلاین در هر نقطه از جهان بپیوندند، تا زمانی که یک مرورگر، افزونه فلش پلیر و یک اتصال به اینترنت داشته باشید. یک جلسه می تواند به اندازه دو یا چندصد نفر شرکت کننده داشته باشد.

اتاق جلسه یک برنامه آنلاین است که شما با استفاده از مرورگر وب خود برای پیوند به یک URL خاص پیوسته اید. یک اتاق جلسه Adobe Connect قبل از زمان جلسه برنامه ریزی شده وجود دارد و پس از زمان جلسه برنامه ریزی شده، همچنان ادامه دارد. اتاق جلسه را می توان بارها و بارها استفاده کرد. میزبان میتواند جلسه اتاق را بین جلسات برنامه ریزی شده باز یا بسته کند. اگر اتاق جلسه بین جلسات باز باشد، می توانید در هر زمان برای مشاهده محتوا یا ملاقات با سایر اعضای گروه وارد اتاق شوید.

اتودسک InfraWorks

Autodesk InfraWorks یک پلتفرم برنامه ریزی و طراحی است که مهندسان را قادر می سازد به سرعت و به آسانی به اهداف طراحی اولیه در یک محیط واقعی و متنی برسند و قدرت تصمیم گیری های مشارکت کننده و تصمیم گیری در مورد تیم را افزایش می دهد. این نرم افزار قابلیت مدل سازی اتوماتیک و پیشرفته 3D را با تکنولوژی مبتنی بر وب و قابلیت های عمودی تخصصی برای مهندسان زیرساخت با ابزار طراحی مفهومی جذاب در صنعت را به ارمغان می آورد.

پاور بی آی (Power BI)

Power BI یک سرویس تجزیه و تحلیل تجاری است که توسط مایکروسافت ایجاد شده است. هدف آن برای ارائه تجسمات تعاملی و قابلیت های هوش تجاری با یک رابط کاربری ساده برای کاربران نهایی جهت ایجاد گزارش ها و داشبورد است.

Microsoft Power BI برای یافتن بینش در داده های سازمان استفاده می شود. Power BI می تواند به اتصال مجموعه داده های متفاوت، تبدیل و تمیز کردن داده ها به یک مدل داده کمک کند و یا نمودارهایی را برای ارائه تصویری از داده ها ایجاد کند. همه این موارد را می توان با سایر کاربران Power BI در سازمان به اشتراک گذاشت.

مدل های داده ایجاد شده از Power BI می توانند به روش های مختلفی برای سازمان ها مورد استفاده قرار گیرند، از جمله گفتن داستان از طریق نمودارها و تجسم داده ها و بررسی سناریوهای "چه می شود اگر" در داده ها مورد استفاده قرار می گیرید. گزارشات BI Power همچنین می تواند به سؤالات در Real-time پاسخ دهد و از پیش بینی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که بخش ها از معیارهای تجاری استفاده می کنند.

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
linkedin-quality-management-foundations

اصول مدیریت کیفیت


موفقیت یک شرکت عموماً با نحوه درک و مدیریت کیفیت توسط کارکنان در فعالیت های روزانه خود تعیین می شود. در این دوره، مدرس Steven Brown کیفیت را از چشم ان...

1399/04/25 48 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-collaborative-leadership

رهبری مشارکتی


این دوره طراحی شده است تا بینش و مهارت های لازم برای ایجاد روابط مشارکتی در تیم و کل سازمان را به شما ارائه دهد. مدرس Carol Kinsey Goman توضیح می دهد ...

1399/04/24 117 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-advanced-persuasive-selling-persuading-different-personality-types

فروش متقاعد کننده پیشرفته: ترغیب انواع مختلف شخصیت


این دوره مفاهیم اساسی روانشناسی از جمله چهار نوع شخصیت اصلی و ایده هایی برای موفقیت در کار با هر کدام را در بر می گیرد که بله گفتن مشتریان بالقوه به ش...

1399/04/24 127 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-migrating-from-skype-for-business-to-teams

مهاجرت از Skype for Business به Teams


اگر در حال گذار از Skype for Business به Microsoft Teams هستید، این دوره می تواند در پیشرفت شما کمک کند. مدرس Nick Brazzi نشان میدهد که پیام رسانی و ب...

1399/04/24 114 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-leading-at-a-distance

آموزش رهبری از راه دور


در این دوره، مدرس Kevin Eikenberry چگونگی رهبری مؤثر از راه دور را طرح می کند. او به بررسی عمیق اصول رهبری از راه دور می پردازد، از جمله اینکه چگونه ک...

1399/04/23 176 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-asking-great-sales-questions

پرسیدن سؤالات عالی فروش


در این دوره، Jeff Bloomfield، مدرس فروش، جایگزینی را ارائه می دهد که تمرکز مشتریان و کلاینت ها را برمی گرداند. او به شما در کسب بینش از مشکلات و اهداف...

1399/04/22 165 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-selling-to-the-c-suite

آموزش فروش در C-Suite


مدرس و مدیر عامل شرکت Jeff Bloomfield ،Braintrust به شما کمک می کند تا در ارائه بعدی فروش C-suite خود، آمادگی، اطمینان و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید...

1399/04/22 97 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-advanced-trimble-accubid-classic-pro

آموزش پیشرفته Trimble Accubid Classic Pro


در طول این دوره، مدرس Christopher Randall به شما کمک می کند تا راه خود را در مورد برخی از ویژگی های پیچیده تر این نرم افزار بیاموزید. نحوه کپی کردن و ...

1399/04/22 85 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-attracting-hiring-and-working-with-gen-z

آموزش جذب، استخدام و کار با Gen Z


مدرس Sophie Wade نحوه استفاده از تلقین را برای درک این نسل منحصر به فرد و بهترین شیوه های جذب با کاندیدهای Gen Z را ارائه می دهد و نحوه ایجاد یک محیط ...

1399/04/21 121 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-site-reliability-engineering-service-level-agreements-and-objectives

مهندسی قابلیت اطمینان سایت: توافق نامه ها و اهداف سطح سرویس


مدرس Laura Stone، چگونگی اندازه گیری قابلیت اطمینان یک سیستم را با ایجاد SLIs و همچنین چگونگی معنادار ساختن این SLIs با SLOs را نشان می دهد. او همچنین...

1399/04/19 178 بازدید زیرنویس دارد
pluralsight-pluralsight-live-2018-level-up-your-leadership

آموزش LIVE 2018: سطح رهبری خود را ارتقاء دهید


بهترین رهبران، از پیش ساخته نبوده اند. با بررسی دقیق مجموعه جلسات LIVE رهبران برجسته در زمینه تکنولوژی یاد بگیرید که چگونه می توانید با درس هایی در با...

1399/04/18 166 بازدید
linkedin-sap-business-one-essential-training

آموزش اصولی SAP Business One


SAP Business One ابزاری برای برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) است که با اعتنا به کسب و کارهای کوچک ساخته شده است. در این دوره، به Steven Lipton بپیوندی...

1399/04/16 249 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-hiring-an-employee-for-managers

آموزش استخدام کارمند برای مدیران


Gabrielle Parente-Neubert موارد اصلی را که برای انجام یک استخدام عالی باید بدانید توضیح می دهد، از جمله نحوه تعیین اهداف استخدام خود، چگونگی پیدا کردن...

1399/04/15 299 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-designing-a-presentation

طراحی یک ارائه (presentation)


شاید ضروری ترین مهارت برای همه دانشگران، متخصصان فروش، صاحبان کسب و کار و مدرسان، توانایی طراحی ارائه های جذاب باشد. در این دوره، مدرس Tony Harmer شما...

1399/04/14 459 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-delivering-employee-feedback

آموزش ارائه بازخورد به کارمندان


در این دوره بیاموزید که چگونه می توانید با ایجاد بازخورد معنادار فرهنگ را ایجاد کنید و مربیگری و پیشنهاداتی را برای کمک به انواع کارمندان ارائه دهید. ...

1399/04/14 252 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-strategic-partnerships-ecosystems-and-platforms

آموزش مشارکت استراتژیک: اکوسیستم ها و پلتفرم ها


Ben Gomes-Casseres، کارشناس مشارکت، توضیح می دهد که چگونه با همکاری چندین شریک در اکوسیستم تجاری خود، می توانید در بازار به موفقیت دست پیدا کنید. اصول...

1399/04/12 233 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-improving-the-value-of-your-time

بهبود ارزش زمان خود


به مدرس Dave Crenshaw بپیوندید، زیرا او کلید افزایش بهره وری را با تمرکز روی با ارزش ترین فعالیتهای خود و به حداقل رساندن حواس پرتی هایی که وقت شما را...

1399/04/10 596 بازدید
linkedin-developing-credibility-as-a-leader

آموزش توسعه اعتبار به عنوان یک رهبر


در این دوره عملی، نکاتی را برای نشان دادن اعتبار در یک تیم بزرگتر، تبدیل شدن به یک رهبر مشارکت کننده بیشتر و جلا دادن به اعتبار خود بدون در نظر گرفتن ...

1399/04/09 325 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-selling-strategies-that-boost-customer-acquisition

استراتژی های فروش برای افزایش جذب مشتری


کارآفرینان روش های بیشتری برای فروش محصولات یا خدمات دارند؛ از جمله آنلاین و به صورت مستقیم به مصرف کنندگان. ترفند این است که مشخص کنید کدام استراتژی ...

1399/04/09 308 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-selling-and-marketing-your-products-on-amazon

فروش و بازاریابی محصولات خود در Amazon


شما بخش سخت را قبلاً انجام داده اید یعنی ایجاد محصولی که مشتریان دوست داشته باشند. در این دوره، بیاموزید که چگونه آن محصول را با موفقیت و در Amazon مد...

1399/04/08 287 بازدید زیرنویس دارد