بازاریابی دیجیتال

معرفی بازاریابی دیجیتال یا Digital Marketing

بازاریابیمحصولات و خدمات از طریق استفاده از فن آوری های دیجیتال، عمدتا از طریق اینترنت، از جمله تلفن های همراه و دیگر رسانه های دیجیتال تحت چارچوب بازاریابی دیجیتال قرار می گیرد.

شما می توانید از سیستم های رسانه های اجتماعی محبوب مانند فیس بوک، توییتر، LinkedIn و Google+ برای تبلیغ کسب و کارخود و ایجاد آگاهی بیشتر در مورد محصولات و خدماتی که ارائه می دهید استفاده کنید.

به عبارت ساده، بازاریابی دیجیتال، ارتقاء محصولات یا مارک ها از طریق یک یا چند فرم رسانه های الکترونیکی است. بازاریابی دیجیتال اغلب به عنوان بازاریابی آنلاین، بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی وب شناخته می شود.

بازاریابی دیجیتال برای مدت زمان زیادی بوده است، اما به خوبی تعریف نشده است. ما تمایل داریم فکر کنیم که بازاریابی دیجیتال شامل تبلیغات بنر، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و پرداخت هر کلیک است. با این حال، این تعریف بیش از اندازه محدود است، زیرا بازاریابی دیجیتال همچنین شامل پست الکترونیکی، RSS، پخش صوتی، پخش فکس، وبلاگ نویسی، پادکست، جریان های ویدئویی، پیام های متنی بی سیم و پیام های فوری است. بله بازاریابی دیجیتال دامنه وسیعی دارد.

بازاریابی دیجیتال در حوزه دیجیتال نه تنها اجازه می دهد که برند های تجاری محصولات و خدمات خود را به بازار عرضه کنید، بلکه به مشتریان خدمات 24 ساعته ارائه می دهند تا مشتریان را مورد حمایت و ارزش گذاری قرار دهند.

استفاده از رسانه های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال اجازه می دهد که مارک ها و برند ها بازخورد مثبت و منفی مشتریان خود را دریافت کنند و همچنین تعیین کنند چه سیستم عامل های رسانه ای مناسب آنها است.

بازاریابی دیجیتال باعث افزایش مزیت برای برند ها و کسب و کار می شود. هم اکنون مصرف کنندگان برای ارسال بازخورد از طریق رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و وب سایت ها در مورد تجربه خود با یک محصول یا برند، رایج هستند.

انواع بازاریابی دیجیتال