معرفی بازاریابی موبایل یا Mobile Marketing بازاریابی موبایل استراتژی به خوبی تعریف شده و پذیرفته شده برای ارتقاء محصولات و خدمات شما از طریق دستگاه های تلفن همراه است.  بازاریابی موبایل نسل بعدی محصولات و خدمات بازاریابیاست. امروزه استراتژی بازاریابی تلفن همراه توسط بسیاری از معامله گران و بازرگانان در سراسر جهان انجام می شود که از طریق آنها ارتباطات خود را با مخاطبین بالقوه / مشتریان خود در یک شیوه ای تعاملی و مرتبط برقرار می کنند. شرکت ها پیام های کوتاه، اما تعاملی (برای ارتقاء کسب و کار خود) به طور خاص برای تحویل بر روی دستگاه های تلفن همراه ایجاد می کنند. امروزه تلفن های همراه در زندگی ما از اهمیت بسزایی برخوردار هستند. مردم در سراسر جهان دستگاه های موبایل را به عنوان رسانه مورد نظر خود انتخاب می کنند تا با دیگران ارتباط برقرار کنند، اطلاعات جمع آوری کنند یا حتی کسب و کار کنند. در نتیجه، بسیاری از کسب و کارها به طور جدی استراتژی های جدید بازاریابی تلفن همراه را برای رسیدن به مخاطبان خود برنامه ریزی می کنند. در دنیای کنونی، بازاریابی تلفن همراه روش رایجی است که تقریبا هر شرکتی، صرف نظر از نوع کسب و کار در آن، کمپین بازاریابی تلفن همراه را در پیش گرفته است. صرف نظر از اینکه یک غولتجارت الکترونیک مانند آمازون یا یک شرکت تولیدی مانند General Motors باشد، وقتی به دنبال ایجاد استراتژی بازاریابی برای کسب و کار خود است، اولین روش پیشنهادی بازاریابی موبایل می باشد. کسب و کار ها نیز آگاه هستند که کاربرد و تاثیر تلفن های همراه امروز، بیشتر از روزهایی است که تنها کاربرد موبایل ارسال پیام کوتاه و پیام صوتی بود. مردم می توانند تنها با یک تپ بر روی  گوشی های هوشمند، از یک رستوران غذا سفارش دهند، یک کتاب / مجله / خبر مطالعه و حتی یک دوست دوران کودکی را پیدا کنند. انواع مختلفی از کمپین های بازاریابی تلفن همراه وجود دارد که توسط شرکت ها پذیرفته شده است. از مهم ترین آنها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

مردم از تلفن های همراه خود استفاده می کنند تا نه با یکدیگر در تماس باشند، بلکه همچنین برای خواندن بررسی محصولات، دانستن در مورد محصولات جدید در بازار و البته خرید آنلاین نیز از آن استفاده می کنند. در چنین شرایطی، توسعه استراتژی بازاریابی تلفن همراه برای کسب و کار شما مهم است.

نظرتون درباره این نوشته چیه؟ عالیه بد نیست خوب نبود