بازاریابی یوتیوب

دسته بندی: آموزش بازاریابی

معرفی بازاریابی یوتیوب یا YouTube Marketing

یوتیوب دارای ترافیک عظیم و بازدیدکنندگان متعددی است که بیش از 1،325،000،000 نفر از آن استفاده می کنند. در حال حاضر، روزانه 300 ساعت فیلم در هر دقیقه بارگیری شده است یعنی 5 ساعت ویدئو در هر ثانیه! این امر تنها تأیید این واقعیت است که بازاریابی تصویری روند رو به رشدی دارد.

YouTube در ماه مه سال 2005 راه اندازی شد و میلیاردها نفر از کاربران برای کشف، تماشا کردن و به اشتراک گذاری ویدیوهای ایجاد شده از آن استفاده می کنند.

YouTube یک انجمن برای افرادی است که برای برقراری ارتباط، اطلاع رسانی و الهام بخشیدن به دیگران در سرتاسر جهان فعالیت می کنند و به عنوان یک پلت فرم توزیع برای سازندگان محتوای اصلی و تبلیغ کنندگان بزرگ و کوچک عمل می کند.

ویژگی های برجسته یوتیوب

  • یوتیوب بیش از 1 میلیارد کاربر دارد
  • هر روز مردم صدها میلیون ساعت در YouTube ویدئو تماشا می کنند و میلیاردها بازدیدکننده دارد
  • تعداد ساعاتی که افراد در هر ماه در YouTube تماشا می کنند، بیش از 50 درصد سال است
  • 300 ساعت فیلم در هر دقیقه به YouTube آپلود می شود
  • یوتیوب در 75 کشور محلی و در 61 زبان موجود است
  • نیمی از نمایش های YouTube در دستگاه های تلفن همراه است
  • بیش از یک میلیون تبلیغ کننده از سیستم عامل های تبلیغاتی Google استفاده می کنند که اکثر آنها کسب و کارهای کوچک هستند

مزیت های  یوتیوب

از دیدگاه کسب و کار، بازاریابی یوتیوب تکنیک های جدیدی را معرفی کرده است که بسیاری از شرکت ها هنوز از آنها استفاده نمی کنند. راهنمای YouTube زیر به شما این فرصت را برای بازاریابیدر YouTube خواهد داد:

  • ارزیابی راه های مختلفی که می توانید از بازاریابی YouTube استفاده کنید.
  • استفاده از یوتیوب برای اطلاع رسانی و آموزش مخاطبان خود.
  • تحقیقات در مورد ایده های محتوای ویدئویی
  • استفاده از YouTube برای حمایت
  • استفاده از انجمن YouTube برای تبلیغ ویدیو شما.
  • برندسازی کانال یوتیوب
  • افزایش میزان دسترسی و بازدید
  • با ایجاد محتوای غیر متعارف، شما باید کنجکاوی مصرف کنندگان ویدیو را جلب کنید.
  • شما باید اطمینان حاصل کنید که ویدیو شما قابل کشف است.
  • در نظر گرفتن پیوستن به افراد مشهور یوتیوب برای جذب مخاطبان مورد علاقه خود
  • همیشه اطمینان حاصل کنید که ویدیو به وب سایت شما پیوسته و شامل یک راه تماس است.
  • در نهایت، مطمئن شوید که با ارسال های منظم به کانال YouTube همخوانی دارید.

بازاریابی رسانه های اجتماعی تمام جنبه های بازاریابی اینترنتی را شامل می شود که بازاریابی یوتیوب در این زمره قرار دارد.

به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز