بازاریابی اینترنتی
معرفی بازاریابی اینترنتی یا Internet Marketing
بازاریابیبا هدف رسیدن به حداکثر تعداد افراد در مبادله ی حداقل هزینه است. هنگامی که اینترنت هنوز در سالهای شکل گیری خود بود، بازاریابی مردم به رسانه های سنتی مانند تلویزیون، رادیو، کیف دستی، بیلبورد، روزنامه و مجلات متکی بود.
امروزه اینترنت منبع حقوقی برای تبلیغ کسب و کار شما است. تعداد کاربران اینترنت از چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. بنابراین اینترنت محل سودمندی برای ترویج کسب و کار می باشد.
بازاریابی چشم انداز فرد را تغییر می دهد. دو روش بازاریابی وجود دارد:
- بازاریابی سنتی
- بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین، تبلیغات و بازاریابی محصولات یا خدمات کسب و کار از طریق اینترنت است.
بازاریابی اینترنتی به وب سایت ها یا ایمیل ها برای دسترسی به کاربران متکی است و باتجارت الکترونیک همراه است تا معاملات تجاری را تسهیل بخشد.
در بازاریابی اینترنتی، می توانید محصولات و خدمات را از طریق وب سایت ها، وبلاگ ها، ایمیل، رسانه های اجتماعی، انجمن ها و برنامه های موبایل ارتقا دهید.
همچنین بازاریابی اینترنتی به عنوان بازاریابی آنلاین، بازاریابی وب یا به سادگی OLM نامیده می شود.
بازاریابی اینترنتی به طور گسترده ای در حال اجرا استراتژی تبلیغات و یا ترویج فروش و نام کسب و کار است. استفاده عاقلانه از استراتژی های بازاریابی اینترنتی می تواند کسب و کار را به سطوح بی سابقه ای از موفقیت برساند.
اجزای بازاریابی اینترنتی
انواع بازاریابی اینترنتی
- بازاریابی اجتماعی (social marketing)
- بازاریابی ایمیلی (email marketing)
- بازاریابی اینترنتی (internet marketing)
- بازاریابی موبایلی (mobile marketing)
- بازاریابی دیجیتال (digital marketing)
- بازاریابی رسانه های اجتماعی (social media marketing)
- بازاریابی پایگاه داده (database marketing)
- بازاریابی رابطه ای (affiliate marketing)
- بازاریابی موتور جست و جو (search engine marketing)
- بازاریابی محتوا (content marketing)
آموزش بازاریابی جستجوی صوتی
در این دوره، John Jantsch تأثیر جستجوی صوتی را در بازاریابی آنلاین، از جمله سئو، بازاریابی محتوا و طراحی سایت توضیح می دهد. چگونگی استفاده از این تکنو...
بازاریابی رسانه اجتماعی: مشاور املاک
در این دوره روشهایی برای استفاده از ویژگیهای شبکههای اجتماعی مثل توییتر، اینستاگرام، لینکداین و سایر پلتفرمها برای بازاریابی ملک و بهبود کسب و کار...
اصول بازاریابی حساب محور
با تبدیل شدن تعداد کمتر مشتریان احتمالی به مشتریان، بازاریابان B2B نیاز به یک رویکرد جدید دارند. اگر صحیح انجام شود، بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) می ...
اصول بازاریابی اینفلوئنسری
در این دوره با بازاریابی اینفلوئنسری به وسیله افراد و شخصیتهای تأثیرگذار برای تبلیغ برند خود، تفاوت بین اینفلوئنسرهای خرد، کلان و مگا، کشف اینفلوئنسر...
آموزش مصورسازی داده برای بازاریابان
در این دوره با مصورسازی های داده، نکاتی در مورد ارائه های بازاریابی شفاف و مختصر و نمونه هایی از گزارشات آشنا می شوید. همچنین استفاده از رنگ های موثر ...
آموزش ایجاد تبلیغات ویدئویی آنلاین - بخش 1 - نوشتن، تولید و فیلم برداری
در این دوره با مزایا و معایب نوشتن، تولید و فیلمبرداری آنلاین آشنا می شوید. همچنین برخی از اصول تبلیغات ویدیویی آنلاین، از جمله انواع و سبک های مختلف ...
راهنمای اولیه و طرح قیف فروش Break-Even [ویدیویی]
این دوره شما را با راه اندازی قیفی (funnel) سودمند که بدون نیاز به وب سایت، درآمد ایجاد می کند، مراحل ساخت قیف بدون داشتن یک وب سایت و لیست تبدیل کنند...
7 فاز و 33 بلوک اساسی هر قیف فروش [ویدئویی]
در این برنامه ویدئویی منحصر به فرد و گام به گام، خواهید فهمید که چگونه یک قیف فوق العاده سودآور راه اندازی کنید که بدون نیاز به وب سایت بتواند درآمد ز...
آموزش پیشرفته تبلیغات در فیسبوک
در این دوره با کارشناس بازاریابی رسانه های اجتماعی، Megan Adams تکنیکهای پیشرفته و صرفه جو در زمان را برای بازاریابان و صاحبان مشاغل کوچک شامل ایجاد ...
آشنایی با PPC با Google AdWords و Bing Ads
با افزودن کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) به ترکیب بازاریابی خود، می توانید محصولات و خدمات خود را با مشتریان بالقوه که در وب جستجو می کنند متص...
آموزش مبانی بازاریابی آنلاین - تحقیقات بازاریابی دیجیتال
مصرف کنندگان و شرکت ها اطلاعات ارزشمندی را در سراسر وب ذخیره می کنند. البته هدف این است که روش های عملی انجام تحقیقات بازاریابی دیجیتالی را آموزش دهیم...
آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی آنلاین
در این دوره با تکنیک های بازاریابی دیجیتال با جملات ساده، ایجاد کمپین بازاریابی آنلاین برای تمام کانال های دیجیتال جستجو، ویدئو، اجتماعی، ایمیل و نمای...
آموزش تحلیل وب (Web Analytics)
در این دوره با نحوه ی پیشرفت بازاریابی با web analytics آشنا می شوید. همچنین تعریف تحلیل، کاربرد آن، نحوه عملکرد آن در تغییر کسب و کار آنلاین، اصطلاحا...
دوره ی مقدماتی سئو برای بازاریابان اینترنتی
توضیحات: Udemy Introduction To SEO For Internet Marketers Greg Jeffries Intermediate Level 1.5 Hours Learn How To Do SEO Properly And Effectively I...
آموزش راه اندازی Jacking Blueprint برای بازاریابان اینترنتی
توضیحات: Udemy Launch Jacking Blueprint For Internet Marketers Greg Jeffries Intermediate Level 1 Hour A Step-By-Step Formula For How To Have Succe...
استراتژی های بازاریابی محتوا موبایل
این دوره نحوه بهینه سازی محتوای سایتتان به درخواست کاربران موبایل و تبدیل بازدیدها به فروش را نشان میدهد. پیش از این دوره، بهترین حالت آن است که سایت ...