معرفی بازاریابی رابطه ای یا Affiliate Marketing رابطه ها نیروی فروش گسترده کسب و کار شما هستند. بازاریابی رابطه ای یک یا چند شخص ثالث را استخدام می کند تا از فروش در کسب و کار را رونق بخشد. این بازاریابی، بازاریابی مبتنی بر عملکرد است که در آن تبلیغ کننده به یک یا چند رابط پول پرداخت می کند تا بینندگان یا مشتریان را با تلاش های خود بیاورند. این بازاریابی بر خلاف PPC است که در آن تبلیغ کننده باید برای هر بازدیدکننده ای که به وبسایت شما می آید، به ناشر پول پرداخت کند. هنگامی که شما بازاریابی رابطه ای را انتخاب می کنید، به پنل کنترل دسترسی پیدا خواهید کرد. در اینجا شما می توانید یک لینک URL منحصر به فرد برای صفحات وب تبلیغاتی ایجاد کنید. زمانی که مشتری لینک سایت را باز می کند، او به عنوان یک ارجاع از طریق آن برنامه رابطه ای خاص در نظر گرفته می شود. تبلیغ کنندگان ممکن است پیکسل تبدیلی در صفحه تشکر از شما برای پیگیری فروش تعبیه کنند. در فرآیند بازاریابی رابطه ای، خرده فروشان به تاثیرگذارانی که مشتری های جدیدی را از طریق تلاش های بازاریابی خود به دست آورده اند، پاداش می دهند که از آن به عنوان یک اعانه یاد می شود. برند ها به وابسته ها بابت هر خرید صورت گرفته پول می پردازند. امروزه این یک عمل نسبتا گسترده است. نتیجه بهتر در بازاریابی رابطه ای

  • لینک های مخفی - این لینک های کوتاه و زیبا برای URL های طولانی رابطه ها می باشند. این لینک ها خوب هستند و در افزایش CTR (تعداد کاربرانی که بر روی یک لینک خاص کلیک می کنند) کمک می کنند.
  • نوشتن بررسی هایی که فروش می کنند. نقاط فروش منحصر به فرد خود را به آنها اضافه کنید.
  • لینک های وابسته به پست خود را وارد کنید.
  • برای رسیدن به CTR بالاتری از آگهی های همه محصولات رابطه ای استفاده کنید.
  • پیشنهاد تخفیف
نظرتون درباره این نوشته چیه؟ عالیه بد نیست خوب نبود