مطالب پیشنهادی از سراسر وب

ابزارهای بازاریابی: رسانه های اجتماعی

دسته بندی ها: بازاریابی اجتماعی (Social Marketing) ، آموزش بازاریابی ، بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) ، بازاریابی فیسبوک (Facebook Marketing) ، آموزش های لینکدین (LinkedIn) ، بازاریابی اینستاگرام (Instagram Marketing) ، بازاریابی یوتیوب (YouTube Marketing) ، آموزش بازاریابی محتوا (Content Marketing)

در این دوره یاد می گیرید که چگونه انتخاب درستی از میان هزاران پلتفرم و اپلیکیشن شبکه های اجتماعی برای کسب و کار خود انجام دهید. یاد میگیرید که چگونه فالوور پیدا کنید و از آنها نگهداری کنید، هر چند وقت یک بار مطالب جدید پست کنید و اینکه چگونه کیفیت محتوای خود را ارزیابی کنید. Carlos Gil متخصص بازاریابی در شبکه های اجتماعی به شما راهکارهایی ارائه می دهد تا انتشار محتوا را به صورت خودکار انجام دهید، محتوای طنز و ویدیوهای کارتونی بسازید و پست ها را زمانبندی کنید. او همچنین نکاتی درباره بازاریابی ایمیلی، ابزارهای پیشنهادی برای تولید محتوای ویدیویی و نقشه راهی برای موفقیت در بازاریابی آنلاین ارائه می دهد.

نتیجه گیری

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Linkedin Marketing Tools: Social Media Author:Carlos Gil Duration:0:35:29 Level:BEGINNER

Learn how to make the right choices for your business from among the thousands of social media apps, tools, and platforms. Discover how to find and retain followers, how often you should post new content, and how to measure content quality. Social media marketing expert Carlos Gil shows you ways to automate content releases, create memes and animated videos, and schedule social media posts. He also offers email marketing tips, recommends tools for creating video content, and outlines a roadmap for online marketing success.

پیشنهاد آموزش مرتبط در فرادرس