3ds Max یک برنامه قدرتمند، عمیق و چندبعدی است، بنابراین همیشه موضوعات بیشتری برای یادگیری آن وجود دارد. همچنین تسک های گرافیکی 3D را شامل مدل سازی، تقلب و انیمیشن، سایه و نورپردازی، عملیات دوربین و رندر، ساده سازی گردش کارها، از قبیل خودکار سازی تسک های زمانبر و غیره آشنا می شوید.

سرفصل:

  • مقدمه
  • فایل های تمرین
  • 3ds Max: نکات و ترفندها
  • مدل سازی یک طرح طبقه بندی از یک سند پیش نویس دو بعدی
  • مدل سازی زمین با Displace space warp
  • طراحی سایه ها با Arnold Shadow Matte map
  • رندر گذر کامپوزیت ها با Arnold AOVs
  • جعل مکانیکی با IK و کنترل LookAt
  • انیمیشن سازی با انحراف معیار و انعطاف پذیری
  • کار با صدا و کنترل AudioFloat
  • اتوماسیون با کنترل کننده های Expression
  • انیمیشن زمان واقعی با ابزار Motion Capture
  • رندر تلطیف شده با Scanline Ink ‘n Paint
  • شروع کار با Max Creation Graph
  • اصلاح ابزار Max Creation Graph
  • مجسمه سازی زمین با Masque Object Texture
  • ساخت جاده ای با جابجایی فضای مناسب
  • سایه چشم انداز با Arnold Curvature
  • ایجاد ویژگی های سفارشی با ویرایشگر پارامتر
  • تبدیل صحنه ها برای رندرینگ های مختلف
  • معرفی 3ds Max Fluids
  • مدل سازی با Motion Field Space Warp
  • سایه با نقشه های مایا در 3ds Max
  • و غیره